Appartement Haus Siglinde

Appartement Haus Siglinde

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Appartement Haus Siglinde in het Nederlands

Fijn huisje met wat aandachtspunten

Frosty, 19-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben twee weken in het huisje gezeten. Het is heerlijk ruim. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Maar dat behulpzame is ook wel nodig geweest.

We hadden gevraagd om een kinderbedje. Bij aankomst stond dat er keurig maar zonder matras. Eerst zeiden ze dat hun kinderen ook zo waren opgegroeid. Maar goed, die van ons niet dus we wilden toch graag een matras. Dus die hebben ze geregeld.

Verder heeft het huis geen vriesvak wat toch wel lastig is. Maar de eigenaar is niet te beroerd om koelelementen te bevriezen en weer op de stoep te leggen.

Ook heeft het tuintje last van rode mieren (en flink wat ook).

Verder een prima onderkomen. Je kunt lopend naar: zwembad, winkels, station.

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Siglinde in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Siglinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Siglinde scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.