Appartement Haus Monika

1 review over Appartement Haus Monika in het Nederlands

Beter kan niet

Remco, 7-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik kan niet anders dan een dikke 10 uitdelen voor dit appartement en de eigenaresse. Vanuit het huis wandel je zo de gondelbaan in, dus voor skieers is de ligging is optimaal. Er zit een supermarkt op 200 meter en het dorp is te voet ook goed bereikbaar. Wintersporters kunnen de auto de hele week ongebruikt voor de deur laten staan.

De benedenverdieping van het huis (in 2010 gebouwd) bestaat uit 2 prachtige appartementen. Alles is nieuw en wordt super goed schoongehouden. De eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje is dat ze ons de avond voor vertrek maar glaasjes met schnaps bleef geven, want de fles moest leeg ;-)

Monika, nogmaals bedankt voor een geweldige week. Veel succes en we komen graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Monika in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Monika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Monika scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.