Appartement Christian Fuchs

Christian Fuchs

1 review over Appartement Christian Fuchs in het Nederlands

TOP appartement met sauna-paradijsje!!!

jara, 23-9-2010

Van 8 t/m 22 augustus 2010 hebben wij vakantie gevierd in appartement Christian Fuchs in de Bichling in Westendorf en het was absolute TOP vonden wij!!! Heel mooi ruim appartement met balkon, met alles erop en eraan en alles heel fris en zuiver! Open keuken met oven, magnetron, vaatwasser en koelkast met vriesvak en voldoende pannen, bestek en serviesgoed voor 2 personen en eventueel 2 kinderen, aansluitend ruime zithoek met bedbank en flatscreen en ruime garderobekast. Mooie 2 persoons slaapkamer met garderobekast en ruime hal met kapstok en kleine maar prachtige badkamer! Beneden in de kelder is een sauna-paradijsje met sauna, whirlpool, infrarood-cabine, stoombad en rustruimte en prachtige doucheruimte! Ook aanwezig is een zonnebank en fitnessruimte met flatscreen. Wij hebben het hier fantastisch gehad en kijken uit naar de volgende zomervakantie! De familie Fuchs is heel aardig en niets is hun teveel en elke morgen hingen de verse broodjes aan de deur! Van ons een dikke 10!!!!!!!!!
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christian Fuchs in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christian Fuchs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Christian Fuchs scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.