Pension Brixental

4 reviews over Pension Brixental in het Nederlands

Basic maar wel goedkoop

Piet, 3-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wat een gezeur over dit pension, wat wil je nou voor dit geld mensen!

Ok het is ontbijt is niet uitgebreid, de kamers gedateerd en het heeft weinig sfeer. Maar als je voor het skieen komt en je hebt een plek nodig waar je kan slapen, douchen en ontbijten is het prima.

Als je meer luxe en comfort wil zul je hem wat breder moeten laten hangen, voor een stuiver op de eerste rij zitten willen we allemaal wel!

Ik heb een prima wintersportweek gehad voor een leuke prijs, wij hebben gekozen voor de kamer met eigen badkamer voor iets meer dan 200,- p.p. (6 dagen) tijdens de kerstvakantie. Dat is in mijn optiek niet veel geld.

Gereisd met partner in december 2011

Tja je kan er slapen!

p_frings, 27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes2

Ik ben hier verleden jaar (2010) geweest, maar kan me aansluiten bij de 2 commentaren die hier al vermeld stonden.

Met name het karige ontbijt viel hier op. Met de hele week elke dag 3 dezelfde maar qua nuance verschillende worstsoorten. Wat inderdaad geaccentueerd werd door een chagrijnige dame die te lui was om te controleren of er nog dingen aangevuld moesten worden. Als je er geen zin in heb ....zet dan op zijn minst genoeg neer !

Onze kamer was smaakvol ingericht, geen balkon en niet te groot. Douche`s op de gang keurig ruim en gelukkig niet overbevolkt. Skiruim was hier ook prima, en vanuit binnen te bereiken. Jammer dat ze hier totaal geen aandacht besteden en investeren aan het welkom gezellig gevoel !

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

Gerard en Marleen, 1-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Waardeloos pension. Kamers zijn op zich wel aardig (ruim en met balkon). De algemene indruk wordt echter verknald door de service: waardeloos ontbijt met inderdaad 2 broodjes. Daar komt bij dat één van de twee vrouwen die het pension runt (de oudste) ook nog eens standaard erg chagrijnig is. Ligging is op zich niet optimaal (aan het einde van het dorp), maar de skibus stopt bijna voor de deur.
Gereisd anders in januari 2007

Cabledonkey, 15-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

Zeer matig pension. Weinig variatie bij het magere ontbijt (2 broodjes pp). Diner wordt geserveerd bij ander pension. Zeker niet voor herhaling vatbaar
Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Brixental bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Brixental in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Brixental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Brixental scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.