Hotel Aschenwald ***

11 reviews over Hotel Aschenwald in het Nederlands

Prima

Peter, 9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het betreft een basis, typisch Oostenrijks hotel dat vol goede zorg door de familie wordt gerund. De kamers zijn netjes en schoon. Het ontbijt is niet overdadig maar voldoende. Het ligt 20 minuten lopen van het dorp of neem de ski-bus.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Precies goed

Nelly, 9-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goede service, lekker eten, aardig personeel. Kortom prachtig
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Zeker aan te bevelen! :-)

Eldert en Nicole Tiele, 5-8-2016

Prima Hotel. Erg vriendelijk en betrokken personeel. Prima kamers. Eten erg goed.Uitgebreid lunchpakket. Bereikbaarheid tov pistes niet van toepassing, omdat we in de zomervakantie gingen. Heel veel te zien en te doen in de omgeving. Informatie te vinden bij de receptie of bij Touristburo in het dorp. 1 groot nadeel is dat het hotel en ook ons balkon aan een hele constant drukke doorgaande weg lag. Ook was er geen lounge om eens lekker te kletsen met andere gasten. Het krijgt van ons een dikke 8!
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aschenwald bij:

Heerlijk eten! Goede kamers!

Niels, 10-8-2014

Het eten 's avonds was heerlijk. De kamer was ruim en schoon. Goed ontbijt.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Goed hotel.

Hester, 3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5

Voor een 3 sterren hotel een goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers zijn schoon. Badkamer iets verouderd maar wel schoon. Eten is heel goed in dit hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor kinderen is er geen aparte ruimte.
Gereisd met vrienden in februari 2013

Rokerig en niet zo gastvrij

Nathje, 4-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

De eigenaren lijken beetje gierig. Bij ontbijt verwacht je toch op z'n minst een eitje. Maar nee hoor, zeer beperkt buffet, zonder variatie, zonder ei of vers fruit. Ook niet met kerst. Eitjes blijken ze wel te kunnen maken, maar alleen als je 't weet en erom vraagt. Alleen gekookt, gebakken is teveel werk. Een extra kaiserbroodje krijg je met moeite. En denk bij toetje apfelstrudel maar niet dat je er slagroom of vanillesaus bij krijgt. Bij navraag krijg je antwoord via (overigens superlieve bedieding): nee, mag niet van cheffin. Ook daar moet je dus weer aangeven: ja, ik wil het en ja, ik zal ervoor betalen..... Verder niet echt plek voor kinderen: totaal geen ruimte of speelgoed. En hotel ligt aan drukke weg, dus buiten is ook geen optie. Gasten die eenmalig restaurant bezoeken hebben altijd voorrang. Hotelgasten hebben al betaald en zijn duidelijk minder interessant. Ook vervelend: hebben geen kamers speciaal voor rokers. Alles was wel schoon (en gedateerd) maar stonk naar rook.
Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Niet zo kindvriendelijk, goed eten

hnijstad, 2-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

2de keer westendorf. Grote kindvriendelijkheid waar de regio zo vermaard om is, viel ons hier tegen. Eten alleen om 6 of 8, start je om 8 verwacht dan geen toetje vóór 21:45 uur (ook niet als je kind omvalt van de slaap). Er wordt stevig gepaft (ook in de keuken), dus je kind hier buiten houden is niet mogelijk. Pensiongasten hebben sowieso geen aparte plek om te zitten, dus dat moet in het restaurant. Komen er echter andere gasten, dan dien je je plek ter beschikking te stellen. Onze 4 kinderen hielden niet van soep, dus elke avond soep op het kindermenu. (deel van het) personeel (onderbetaald) is klantvriendelijk, eigenaren kwamen pedant over - misschien omdat we niet-rokers waren? Geen aparte kinderspeelruimte, dus regelmatig verontschuldigen bij de andere gasten vanwege kindergelach. Eten is overigens boven de norm, daar is niks mis mee. Verwacht geen Michelin-ster, en regel je eigen fruit (waar je best een weekje zonder kunt).

Vorig jaar bij Heisenhof (super kindvriendelijk)

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

we willen weer terug

Astrid, 4-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

goed hotel, niet duur, zeer vriendelijk, ligt net buiten Westendorf tegenover het station, geen last van de treinen trouwens, Skibus stopt vlakbij het hotel ca. 50 meter t.o. het station, helaas gaat de skibus niet meer zo frequent als voorgaande jaren, waardoor je al heel snel aangewezen bent op de auto.
Gereisd met jonge kinderen in december 2008

super hotel !!!

John Meijer, 2-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geweldige bediening keuken en service!

Gereisd familie in november 2008

mary, 26-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

daar wij in bichlingerhof geen plaatst hadden en iets anders moesten zoeken zijn we hier belandt zeker geen spijt gaan zeker terug heel lieve mensen en ook de bediening aanrader
Gereisd familie in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aschenwald bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aschenwald in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aschenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aschenwald scoort een 7.84 uit 10 op basis van 12 reviews.