Hotel Pitztaler Hof ***

Pitztaler Hof
8,9

• Ligging t.o.v. pistes7,9

5 reviews over Hotel Pitztaler Hof in het Nederlands

het voelde zoals altijd als thuiskomen.

jan martens, 7-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

hier ga je naar toe voor uitzicht, gastvrijheid, heerlijk eten en prachtige plekken op korte afstand. Hier werkt nog steeds hetzelfde personeel als 10 jaar geleden.Minder goed zou ik zo niet weten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotel met Superservice !!!

Familie van der Heijden, 9-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn dit hotel voor 2 weken geweest voor onze zomervakantie, eerder al 3x geweest waarvan 1x in de winter. De service in het Hotel is Super, s'morgens een lekker ontbijtbuffet, en in de avond steeds 4 of soms meer gangen. In de namiddag wordt er altijd nog een snack in de lobby-bar geserveerd.

Als het om wandel en ski-gebieden gaat ligt Wenns mooi centraal tussen diverse gebieden in.

In de zomervakantie hebben we een liftpas genomen waarmee we in 12 dagen 10 dagen de skiliften door (nagenoeg) gehele regio konden gebruiken, met name in de gebieden Jerzens en Fendels waren er zeer leuke dingen te doen op de bergen voor de kinderen. Tevens hebben we in de regio diverse zwembaden bezocht, welke stuk voor stuk zeer mooi en netje's waren.

We gaan zeerzeker nog een keer terug, Familie Thurner bedankt voor de goede zorgen!!! en tot ziens.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Mooi hotel. Het enige restaurant in dit dorp

L.M. Roodbeen, 25-6-2016

Honden zijn toegelaten. Wij hadden de pech dat er nogal huisdieren op vakantie waren.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pitztaler Hof bij:

Je voelt je hier echt 'gast'.

Wilma, 2-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het ontbijt is heel uitgebreid, met heerlijke cake .

Het diner is voortreffelijk, ( 4 of 5 gangen) hele ruime porties, word gezellig in schalen op tafel geserveerd.

Iedere middag staat er in de hal, iets lekkers voor na het skiën.

Via het hotel kan je opgeven, voor de leuke avondshow op de piste (Dinsdag), of voor Donderdag voor het rodelen. (Bus haalt je om 20.15 en brengt je om 22.00 weer naar het hotel)

Al het personeel is heel vriendelijk,

Wij hadden heerlijke bedden, en zo leuk iedere dag weer anders opgemaakt, met een fijne badkamer met stortdouche.

Het skigebied is 15 minuten vanaf het hotel. De gletsjer is 45 minuten rijden met de auto, maar een echte aanrader. Mooie lange afdalingen, en schitterende uitzichten.

In Imst (13 km) is een Alpine Coaster (bobsleerodelbaan), heel leuk om te doen. Veilig, maar je kan heel hard.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Echt een aanrader!

Yvonne, 26-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben hier al twee keer een wintersportvakantie doorgebracht en het is echt fantastisch! Een familiehotel waar de mensen werkelijk alles voor je doen om het je naar de zin te maken. Het eten is heerlijk...de kamers wel gedateerd maar schoon en netjes. Gratis wifi in de lounge, skiraum en skibus stopt voor de deur. Ongeveer 15 minuten met de bus naar pistes. Arrangementen inclusief skipas, kinderen voor de helft van de prijs, dus ook nog eens heel betaalbaar, wij zijn van plan hier voorlopig onze wintersportvakantie door te brengen.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pitztaler Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pitztaler Hof in Wenns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pitztaler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pitztaler Hof scoort een 8.9 uit 10 op basis van 6 reviews.