Pension Haus Bambi

1 review over Pension Haus Bambi in het Nederlands

Echt de moeite waard

Peter Borjans, 30-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen hier al sinds 2000 (niet elk jaar hebben ook wel eens wat anders gedaan) in de zomer. Voor ons een heerlijk centrale plek, alles is mogelijk binnen 10 min. zit je op de autoweg uitstapjes naar Italie, Zwitserland en natuurlijk west oostenrijk, tirool salzburgerland zijn mogelijk.

Het huisje voldoet prima alles is aanwezig de eigenaar en dochter wonen in hetzelfde huis en doen er alles aan je vakantie te laten slagen.

De eigenaar geeft tips of gaat zelfs (indien gewest) mee op dagtochtjes echt super zo kom je op plekken waar je normaal niet zou komen.

Het huisje wordt altijd weer wat moderner zo is er nu een prachtige LCD TV en is internet ook beschikbaar via W-LAN.

Bedden zijn goed, huisje is altijd erg netjes en de vrouw des huises zorgt voor ontvanst met koffie en koek. Het onderste huisje mag je met hond in (nemen wij altijd mee) het bovenste niet. Auto staat onder carport erg handig in de winter bij sneeuwval en ook wel in de zomer. een aanrader voor ons !!.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Bambi in Wenns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Bambi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Bambi scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.