Beoordelingen Swarovski Kristallwelten

7,5
23 beoordelingen
Beoordelingen Swarovski Kristallwelten
KristallweltenstraƟe, A-6112, Wattens

Wil je weten wat anderen vonden van Swarovski Kristallwelten in Wattens? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Swarovski Kristallwelten.
Swarovski Kristallwelten scoort een 7,5 uit 10, op basis van 23 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Swarovski Kristallwelten in Wattens? Op deze pagina lees je beoordelingen van Swarovski Kristallwelten. Je kunt 102 vakantiefoto's van Swarovski Kristallwelten bekijken. Daarnaast kun je 2 video's van Swarovski Kristallwelten zien op Zoover. Ben je nog aan het oriƫnteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Swarovski Kristallwelten in Wattens.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

20 beoordelingen over Swarovski Kristallwelten

7,5
23 beoordelingen
7,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Sept. 2014
"Mooi, ook voor wie niet van kristallen houd"vertalen
cruyshoeve
8,0

12-10-2014 De ingang is al bijzonder. In de grote kop bevind zich een mooi museum. Alles wat met kristallen te maken heeft kun je er vinden. Veel bijzondere tentoonstellingen. Alle de moeite waard. Op het moment dat wij er waren was er een tentoonstelling van bloemsierkunst. Wat je allemaal met bloemen kunt doen is bijzonder. De raarste voorwerpen waren aanwezig. Handboeien, Slippers, Handtassen, Kettingen en ga zo maar door. Kunst met een grote K. Volgend jaar wordt Swarovski Kritalwelten uitgebreid met nog meer ruimte.
Een keertje naar deze plek is bijzonder.

Met vrienden, Aug. 2014
"Ga pas na de verbouwing"vertalen
J.H. Ferwerda
7,0

23-08-2014 Bezoek viel tegen in verband met grote bouwwerkzaamheden.

Met jonge kinderen, Okt. 2013
"Mooi museum"vertalen
Veronique
8,0

20-11-2013 Mooi en leuk museum met heel veel Swarovski. Ook leuk voor kinderen. Aan het einde is een shop, waar je heel veel Swarovski kunt kopen. Prijzen hetzelfde als in winkels Nederland. Dit museum in Wattens is goed te combineren met een bezoek aan Innsbruck.

Met oudere kinderen, Okt. 2013
"Mooi om te zien maar meer een tentoonstelling"vertalen
Hetty
5,0

29-10-2013 We hadden hier verwacht een rondleiding te krijgen waarbij we iets meer te weten zouden komen over het ontstaan en de bewerking, maar niets hoor. Het was meer een winkel/tentoonstelling/souveniersshop. Eigenlijk zonde van het entreegeld!

Met partner, 2013

"Mooi"vertalen
Hans & Mies

10-09-2013 Prachtig om een keer te gaan kijken

Met partner, Aug. 2013
"Had er meer van verwacht."vertalen
R.v.S.
7,0

27-08-2013 De expositie kristalwelten viel tegen er zijn kunstwerken te zien die met kristallen zijn voorzien, maar dit viel allemaal toch wel tegen.
Ook had ik meer inzicht verwacht over het maken en bewerken van het kristal maar daar was niets over te vinden en te zien.
Het pluspunt was de winkel daar heb ik lang doorgebracht en genoten van de mooie voorwerpen van Swarovski kristal.
Ben je geen kunstfiguur bent bezoek dan alleen de winkel een genot om daar doorheen te lopen alleen alles is wel erg duur.

Met jonge kinderen, 2013
"Moet je gezien hebben als je naar het inntal gaat"vertalen
Claudia
7,0

07-08-2013 Het viel ons een beetje tegen maar moet je wel een keer gezien hebben als je naar het Inntal (tussen zillertal en oetztal) gaat.

Met partner, Aug. 2013
"Aan de basis"vertalen
Christiaan
10,0

17-08-2013 top dat je daar aan outlet prijzen naast de fabriek alles kan kopen.

Met jonge kinderen, Apr. 2013
"Unieke beleving"vertalen
Barak Obama

15-05-2013 Erg leuk bij een bezoek aan het Zillertal

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?