Vakantiehuis Haus Sebastian

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Vakantiehuis Haus Sebastian in het Nederlands

aan te bevelen

Karin, 16-8-2009

Wij waren hier 10 dagen in een appartement voor 2 personen en onze dochter had een kamer met wc en douche voor zichzelf. De mensen zijn erg vriendlijk, alleen kan de heer des huizes af en toe niet stilzitten en gaat al vroeg aan de slag met grasmaaier of ander electrisch apparaat. We hadden zelf gedacht dat de plaats Walchsee erg rustig zou zijn, maar de doorgaande weg loopt langs Walchsee en het meer en daar hoor je in dit huis wel wat van. Niet heel storend, maar wij hadden zelf net even iets rustiger willen zitten. Verder is alles binnen handbereik: wandelen kun je direct vanuit het huis en we hoorden van diverse mensen die het huis vaker bezoeken dat langlaufen in de winter van hieruit ook perfect is. Er is toegang tot 2 badestranden: het drukkere strand bij See La Vie en een rustiger gedeelte aan de oostkant. Hier moet je dan wel met je auto naartoe als je veel spullen hebt mee te slepen. Het water is heerlijk en het plaatsje Walchsee heeft ook alles voorhanden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Sebastian in Walchsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Sebastian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Sebastian scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.