Camping Schloss ***

8,6

56 reviews over Camping Schloss in het Nederlands

Fijne camping

Anja, 26-8-2017

2 volle dagen geweest op doorreis naar Italië. Gunstig gelegen tov de snelweg . Vriendelijk, gastvrij onthaal.

Veel gefietst via de vlakke Innradweg, naar Stans om de Wolfsklamm te bezoeken en naar Innsbruck, om de oude binnenstad te bekijken.

Sanitair was goed, alleen het water bij de damesdouches liep slecht weg. Afwaswater heet!

Plekken verschillen in grootte en sommige zijn scheef. We mochten zelf uitzoeken.

Voor een paar dagen helemaal goed!

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede camping voor 1 of meerdere nachten

Thea, 13-8-2017

Ik had het gevoel als tentkampeerder niet belangrijk gevonden te worden. We hadden maanden van te voren gereserveerd doch stonden niet in de computer ondanks de bevestiging van de reservering die ik bij me had. Sanitair was prima in orde, lekkere douches, goed warm water.

Restaurantje, wel wat duur, maar goed! Koelelementen laten invriezen komt denk ik niet veel meer voor want ik vond het lastig om dat steeds bij de bar te moeten vragen, het personeel vond dat ook vervelend. De camping ligt dicht bij de Inn-radweg , we hebben fijn gefietst. Hall is een mooi stadje , echt de moeite waard. Volders zelf viel tegen. Goede supermarkt op 5 min. loopafstand. In het stadje zijn meerdere eetgelegenheden. Al met al, een fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in juli 2017

Niet het beste

De haas, 6-8-2017

Een camping waar veel Nederlanders komen, plaatsen worden je toegewezen. Wij zaten achterop de camping dan heb je mooi uitzicht op het kasteeltje wat niet te bezichtigen is. Plaatsen zijn daar wel wat scheef maar wel groot.

Zwembad is erg klein als het vol staat, kinderen hebben wel gezwommen maar wij als volwassen niet. Was gewoon te vol. Overgooien of iets doen met opblaasbare kan simpel weg niet. Hij is wel lang open van half 8 tot 20:00.

Sanitair was vies, overal lag toiletpapier, douche is een saunabak en ik heb nooit iemand zien schoonmaken.

De deuren van de wc gaan naar binnen open dus je moet half over de pot heen om de deur dicht te kunnen doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustig,schoon sanitair,warme douches,mooi uitzicht

Jos Stockmann Enschede, 6-8-2017

We zijn in juni en juli geweest op door reis naar en van Italië. Wij hebben ook de moeite genomen om de mooie omgeving te bekijken. Innsbruck en het nabije plaatsje Hall is aan te bevelen. De oude eigenaar , vriendelijke en Nederlands sprekende zit weer op de camping. Vandaar nu weer hogere scores.Pizzeria en grote Spar op loopafstand. Zwembad is klein maar schoon met kleine ligweide.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping

K Daemen, 13-7-2017

Zeer gastvrij onthaal door eigenaar op leeftijd. Weet je gezicht nog te herinneren van jaren geleden en ontvangt je als een persoonlijke vriend van de familie.

Heerlijk eten in het restaurant. Niet goedkoop maar wel genieten. Prettig sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Niet nog een keer

Bianca, 15-8-2016

Na zeer goede beoordelingen gelezen te hebben deze camping geboekt. En zouden grote plaatsen zijn van 100-120m2. Stugge eigenaar en mochten niet zelf een plaats uitzoeken. Staan met 2 caravans tent en luifel op zeer kleine plekken waardoor 1 caravan geen luifel eraan kan zetten. Terwijl er bij de boeking gezegd werd dat er 2 grote plekken voor ons gereserveerd waren. Dan het sanitair. Overal vellen wc papier op de grond, schimmel op de plafonds in de douches, haren op de grond. Kalk op de kranen. Tandpasta in de wasbakken. Ons zoontje van 3 wilt niet in een kleine douche dus dan de ruime invalide douche. De bedrading van de lampen hangt los, spiegel van de muur staat los op de grond, schroeven op de raamlijst ingekapseld door stof. Douche gordijn zwart uitgeslagen door de schimmel en ga zo maar door.. ik snap de lovende beoordelingen totaal niet. Prijs kwaliteit voor veel minder hebben wij veel schonere campings gezien dan deze. Zwembad en ligging camping is daarentegen super!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi gelegen camping

Sjors, 7-8-2016

Camping met prachtig uitzicht en aantal grote maar ook kleinere plaatsen. Onze kleine caravan met alleen voortent en 1 bijzettentje vulde de gehele plaats. Auto moest maar ergens anders. En dat terwijl we voor drie weken gereserveerd hadden. Prima uitvalsbasis om Tirol te ontdekken en bergwandelingen te doen.

Ontvangst was redelijk, ik vind de eigenaar wat stug. Weinig informatie te krijgen op de camping en WiFi is niet goed. Komt vooral omdat iedereen er (gratis) van gebruik maakt. Soms kun je zelfs het weerbericht niet opzoeken.

Zwembad is voldoende, wel enigszins koud.

Sanitair ook voldoende, al snap ik de lovende kritieken niet. Voor de enorme drukte op de camping is het toereikend, soms louw water.

Plekken voldoende schaduw. Snelweg hoor je echt niet. Vind het een vrij rustige camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi gelegen camping

W. Lelie, 6-8-2016

Camping met uitzicht op de bergen. Fraai gelegen bij een (niet toegankelijk) kasteel. Het speeltuintje was ideaal voor de kinderen van 3 en 7. Het zwembad was schoon, iets koud maar op warme dagen is dat geen punt. Vriendelijke eigenaren ook. Het restaurant dat aan de camping grenst trekt wel veel 'dure auto showen'-publiek. Vast leuk voor de liefhebber :) De plaatsen hebben geen afscheiding ertussen. Veel bomen, ook veel Nederlanders. Sanitair was prima. Deuren van de toiletten draaien naar binnen, voor forsere mensen lijkt me dat wel erg krap. Leuke animatie voor de kinderen, een vriendelijk rustig meisje dat spelletjes met ze deed en naar een nabijgelegen speeltuin wandelde. Verwacht geen kinderdisco of ander druk vermaak. Fijne rustige camping!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping, veel Nederlanders

Elise, 5-8-2016

We zijn hier een aantal dagen geweest als tussenstop naar huis. Prima camping met vrij ruime plekken. Mooi uitzicht op de bergen. Sanitair is goed op orde. Wifi is hier slecht. Restaurant van de camping is van goede kwaliteit, maar daar betaal je ook voor. Net buiten de camping zit een prima pizzeria voor een goedkopere maaltijd. Lidl is ook goed aan te rijden, Spar zit net buiten de camping. Innsbruck en andere bezienswaardigheden (Nordkettebahn naar de berg Hafelekar is een aanrader) op korte afstand. Zwembad is eenvoudig maar prima. Wel (heel) veel Nederlanders.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne camping

Corine, 24-7-2016

Goed ontvangen, camping ziet er keurig uit, met zwembad.

We zijn op doorreis, camping was vol, maar kregen nog een plek op een apart veld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schloss in Volders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schloss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schloss scoort een 8.59 uit 10 op basis van 60 reviews.