Hotel Kleon ***

• Ligging t.o.v. pistes8,0

66 reviews over Hotel Kleon in het Nederlands

Prijs-kwaliteit klopt

PP, 12-8-2017

Eenvoudige, maar nette kamers. Lekker eten, zeker genoeg. Drank is de hele dag gratis. Goed gelegen bij vertrekpunten van mooie wandelingen. De hotelbazin is niet zo gemoedelijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wim Oostveen, 25-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed Hotel, prachtige grote Kamer. Keurig netjes schoon en heel goed eten. All - inn, Prima! Het is wel een oud Hotel. Goed bereikbaar en niet ver van de Piste.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Fantastisch, heerlijk rustig en goede verzorging

Jo Lurken, 1-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een familie hotel in een, gelukkig, rustige omgeving met een goede gratis bus verbinding naar het zeer drukke Sölden, Hochgurgl en Obergurgl. Voor wie graag een rustige winter vakantie wil is dit de juiste plek.

De afstand van hotel tot de stoeltjeslift is hooguit 100 meter. Het vvv kantoor ligt naast de deur. Voor gezinnen met kleinere kinderen die het skiën willen leren, een uitstekend skischool is in het dorp aanwezig.

Het is een geliefd hotel want er komen elk jaar veel vaste gasten die elkaar inmiddels kennen. Even een paar nationaliteiten die prima met elkaar plezier maken zijn Duitsers, Belgen, Nederlanders, Polen en Roemenen. Niet zo verwonderlijk dat ze al jaren komen want het eten is van prima kwaliteit, smaak en variatie, de kamers zijn schoon ( prima poetsploeg, mag ook wel eens gezegd worden ), heel leuk en vriendelijk personeel en een cheffin, mevrouw K. Kleon jr, waar je heel leuk mee kunt kletsen en lachen en als er al eens een probleempje is, zich inzet om dat op te lossen. Ze staat echt tussen de gasten. De prijs/kwaliteit van het gebodene is dik in orde.

Ik heb nu 3 keer in dit hotel gelogeerd. Alle keren met heel veel plezier. Mijn reservering voor het volgende jaar is al geplaatst en ik verheug mij er nu al op.

Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kleon bij:

Gezellig en goed hotel, prima eten

René Faessen, 19-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig familiehotel. De waardin is altijd in voor een praatje net zoals het personeel. Het eten is goed, drinken is ook aan te raden. Al met al een prima hotel waar ik voor volgend jaar alweer een boeking heb gedaan....
Gereisd alleenreizend in januari 2017

zeer goed hotel

Gunst, 1-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij verbleven in het oudere gedeelte, maar alles wat we nodig hadden was er.

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel, lekker eten en een fantastische all in

Zeer goede prijs-kwaliteit.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goede prijs kwaliteitverhouding

Sonja, 14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vent is een heel klein dorp. Met gratis bus kun je de omgeving verkennen. Bij het VVV is heel veel informatie over de omgeving te krijgen. Rond het hotel zijn 3 (korte) wandelroutes.

Het hotel is schoon. Gratis wifi bij de receptie en in de hal bij trapopgang naar de kamers.

Ontbijt is uitstekend. Heel veel keus in bio producten o.a. 12 soorten kruiden thee. Lunch is eenvoudig maar goed. Bij het ontbijt een lunchpakket samenstellen en meenemen kan ook. Warme maaltijd is prima. Vier gangen met keuze uit 2 hoofdgerechten.

Jammer dat koffie en thee alleen bij het ontbijt en om 4 uur bij de cake gratis zijn.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Kleinschalig en gezellig hotel

CM de Jong, 31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding, het is een kleinschalig hotel. We waren met 2 jonge kinderen en opa / oma. We kregen een familie kamer met een schuifdeur waardoor de kinderen apart konden slapen. Opa en oma sliepen in de kamer er naast welke ook ruim was. Op onze kamer was ook nog een keukentje met een koelkast aanwezig. Alles schoon en netjes. Het eten was ruim voldoende en prima. Het all inclusief houdt in dat je gebruik kan maken van 5 soorten drankjes uit een automaat en 's middags is er koffie/thee en cake. Andere drankjes tegen betaling maar voor ons gezin was dit meer dan voldoende en erg prettig. Minder vonden wij de bedden en de warmte in het hotel en op de kamer.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Prettig hotel in prachtige omgeving.

Edwin, 28-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Kleon in Vent is misschien wat oubollig, maar daardoor is de uitstraling authentiek en echt Oostenrijks. Het komt op mij over als een familiehotel met intieme sfeer. De kamers vind ik ruim opgezet. Het eten is eenvoudig maar goed en met voldoende gezonde keuzes. De omgeving is prachtig; veel natuur en rust.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

All inclusive is erg beperkt. Skibus rijdt weinig.

anjavput, 6-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij hadden een 5 pers kamer met z'n 2-en, dus ruimte voldoende. Moe aangekomen, maar ondanks all-in geen drankje te krijgen (ook het beloofde welkomstdrankje nooit gekregen). Eten prima. Koffie en thee alleen te krijgen tussen 4 en 5 uur (geen lekkere koffie) en bij het ontbijt. Keuze frisdranken erg beperkt (geen jus d'orange). Ondanks dat het een hotel is geen douchezeep (alleen 1e dag) in de kamer. De skibussen rijden echt veel te weinig waardoor je erg aan de tijd gebonden bent. Het skigebied van Vent zelf is alleen voor beginners dus gevorden moeten naar Sölden of Obergürgl.
Gereisd met partner in januari 2014

Prima hotel, goede service! Veel verse groenten

Nettie, 25-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Qua prijs kwalitatief een zeer goed hotel. Eten bijzonder goed en zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kleon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleon in Vent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleon scoort een 8.2 uit 10 op basis van 71 reviews.