Hotel Familienhotel Vent ***

31 reviews over Hotel Familienhotel Vent in het Nederlands

Fijn dorp

Irene, 19-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel, service heel fijn. Meestal een 4-gangen diner. Gebied is voor de beginners en kinderen met kleine gezinnen. Alles is op loopafstand.

1 kleine supermarkt in de verhuurwinkel.

Solden en Obergurgl op een half uur rijden van Vent.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Zalig!

Luc Baelde, 30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het begon met een perfecte ontvangst en een zeer ruime en zeer propere kamer. De locatie was voor ons super : rustig gelegen buiten de drukte van de grote skigebieden. Het eten was er heerlijk. Voor de kinderen is er voldoende aandacht. Kortom, voor ons was dit de ideale locatie voor een geslaagde wintervakantie. Proficiat aan eigenaars en personeel!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

Super leuke vakantie gehad

koen, 19-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Grote, propere kamers (kamer met verbindingsdeur) en een gezellige gemoedelijke sfeer. Ötztal is een fantastische plek in de zomer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Familienhotel Vent bij:

Fijn hotel met prima prijs kwaliteit/verhouding

JUDITH / TOINE VAN STEEN, 23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijk personeel, en fijne leiding, bijna alles is mogelijk
Gereisd met partner in maart 2014

Goed hotel. Zeker prijs kwaliteit !

Fam. Broos, 26-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel. Maar hoe ze aan een dikke 9 komen is mij onbekend. Het is wel goed...maar een 9... Nee.

We hebben bewust gekozen om de eerste dag rustig te beginnen, en dan elke dag zelf te rijden naar solden, dat is ons prima bevallen. Jammer dat in het hotel geen zwembad is, en niet elke dag een salade buffet. Voor kinderen denk ik een leuke speeltuin, zeker onder de eetzaal. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers klasse !

Ja, is een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2013

Een super hotel!!

Gwen Spies, 1-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van onze kerstvakantie in hotel Vent. Wij verbleven in het kleine gedeelte, alt Vent. Het was fantastisch. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met twee kleine kinderen en niets is te veel. Het eten is zeer goed en de kamer prima.

Het skigebied is zeer klein maar wanneer je gaat met kleine kinderen en/of wandelen is het prima. De skischool is perfect. Zeer lieve en leuke skileraressen die echt met liefde les geven.

Het is een echte aanrader wanneer je als familie op reis gaat. Veel gezinnen met opa's en oma's. Het skigebied van Solden is niet ver, en er gaat zeer regelmatig een bus.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Perfect hotel.

A. |Roks, 26-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Vent is een prima hotel. Het heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De pistes in Vent stellen niet zoveel voor maar je bent in 15 minuten in Solden/Hochsolden of Obergurgl.

Goede service met vakbekwaam en zeer goed personeel.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Wintersport 2012 Familienhotel Vent

Leon , Cora en Tiara , 4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Familienhotel Vent is een super goed hotel,zeer kindvriendelijk en service staat hoog aangeschreven in dit hotel.

Voor Peter en Sonja is niets teveel alles is mogelijk

Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam

Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen dit hotel!!

Wij hopen volgend jaar weer terug tegaan naar Vent.

Hotel + personeel krijgt een dikke 10 van ons prima!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Zeer goed hotel met vriendelijke bediening

Van Parys, 1-9-2011

Het is een zeer goed hotel met mooie kamers en prachtig uitzicht. Het eten is lekker en keuze uit drie verschillende hoofdgerechten. Ontbijt lekker en uitgebreid. Het personeel heel vriendelijk.

Wij waren met twee volwassene en drie kinderen (12 jaar; 5 jaar en 4 jaar). De opvang is echter een ramp. de nanny spreekt alleen duits en heel gebrekkig engels. Hierdoor kon ze zich niet verstaanbaar maken om mijn twee jongste kids met als gevolg dat ze ons opbelde na een uur om te vragen de kids weer op te halen. Het was te moeilijk. De nanny was een jong meisje dat volgens mij met geen kinderen overweg kan. De obers zouden beter op de kids letten want deze kunnen wel goed met kinderen overweg.

Al bij al fantastisch verblijf maar reken er niet teveel op dat de anderstalige kids in opvang kunnen blijven

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Super vakantie

Renee Heuvelman, 30-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed hotel met heerlijk eten. Lekkere eitjes 's ochtends, niet te hard zoals in de meeste hotels. 's Avonds een zeer gevarieerd diner bestaande uit 4 gangen. Alle ingredienten vers. Het personeel is zeer bekwaam en men besteedt veel aandacht aan details zoals leuk gevouwen servetten en grappig opgemaakte bedden. Het diner wordt in rap tempo geserveerd en doordat er een speelkelder bij het restaurant is heb je geen last van jengelende kinderen. De kamers zijn ook schoon en verzorgd. Wel wat korte dekbedden en een lage douche in het bad. Ook de tv is erg klein. Maar al met al een TOP hotel!
Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Familienhotel Vent bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familienhotel Vent in Vent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familienhotel Vent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Familienhotel Vent scoort een 9.06 uit 10 op basis van 32 reviews.