Hotel Johanna ***

7 reviews over Hotel Johanna in het Nederlands

Hotel Johanna Umhausen

Van Dyck Willems, 19-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Johanna is zeer goed gelegen in het midden van het dal.

De kamers zijn zeer verzorgd . Het eten is zeer goed , de baas en zijn zoon zorgen voor het eten . De dochter zorgt voor het onthaal . Is zeer kind vriendelijk . Ook de honden worden hier goed verzorgd . Hotel is mooi gelegen , mooie eetgelegenheid en salon om 's avonds nog een babbeltje te maken . Prijs kwaliteit is ook goed .

Gereisd anders in april 2015

Fantastico

Jef Verschueren, 9-10-2014

In Hotel Johanna voel ik mij thuis. Het is een zeer vriendelijke familie, altijd in de weer voor de gasten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is heel lekker. De kamers zijn steeds netjes opgeruimd en gepoetst. Met kan er alles vragen. Zij hebben op alle vragen een antwoord en indien dit niet het geval is, zoekt men het op en komt men ons zo vlug mogelijk op de hoogte brengen.

De omgeving is ook heel mooi, speciaal door de hoogste waterval van Tirol. Der Stubenfall.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Aan iedereen aan te bevelen

Van Dyck Willems, 19-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij worden in dit hotel steeds met de glimlach ontvangen door de volledige familie Auer en team , het eten is er zeer verzorgd de chef en zij zoon zorgen hiervoor , de kamers zijn steeds goed proper en onderhouden , dit hotel is zeker een reisje waard , wij komen hier reeds gedurende 35 jaar,
Gereisd met partner in april 2010

Niet voor herhaling.

n.bakker, 29-1-2010
    • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers waren goed...het buffet was niet naar wens, het eten was op toen we aan de beurt waren...het lunch pakket dat we meekregen was slecht.Het avond eten was matig. We waren met een grote groep mensen.
    Gereisd met vrienden in januari 2010

Fantastisch hotel , nooit te vergeten

Familie Van Dyck Willems, 4-1-2010

Hotel Johanna is fantastisch , zeer vriendelijk , zeer proper ,goed eten en goede bediening
    Gereisd met vrienden in april 2009

heel mooi hotel

A. Koeman, 4-2-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

een heel mooi hotel met een schitterende ligging

alles was goed het eten de kamer en goede service.

Gereisd met partner in februari 2009

In de winter geen aanrader.

Cuypers, 23-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes1

Ligt redelijk ver van de skimogelijkheden. Het eten was uitstekend. De kamers zijn enorm verouderd.

De uitbaatster is wel zeer vriendelijk, maar toch ontbreekt de gemoedelijkheid.

Gereisd met jonge kinderen in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Johanna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johanna in Umhausen / Tumpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johanna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Johanna scoort een 9.49 uit 10 op basis van 59 reviews.