Hotel BachmayerHof ***

7 reviews over Hotel BachmayerHof in het Nederlands

Heel leuk met kinderen!

Astrid, 28-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het pension is ontzettend leuk als je op zoek bent naar een boerderij-vakantie, maar toch ook wat luxe wilt hebben. Het wellnesscentrum is heerlijk en de kinderen hebben zich geen minuut verveeld.
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Heerlijk gemoedelijk

Hetty, 29-10-2013

Dit pension is top. Mooie ruime kamers (verdeeld over meerdere gebouwen, wij zaten achter het hoofdgebouw), goede all-inclusive, huisdiervriendelijk en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Kinderen hebben brood en pizza gebakken en zijn met het treintje meegeweest door Uderns. In het begin kwam het personeel wat stuurs over, maar dit viel uiteindelijk reuze mee. Eten was volop aanwezig en van goede kwaliteit, als het op was werd het vrijwel direct weer aangevuld. In de omgeving genoeg te doen, wandelen, mooi zwembad in Fügen, winkelen. Voor de kinderen jammer dat wij de enige nederlandstalige gasten waren...
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Uitstekend pension

Willy Biezeman, 15-9-2011

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit pension. De all inclusive formule was uitstekend. Personeel heel vriendelijk. Complimenten voor de kok, het eten was prima, alles in buffetvorm. Ruim voldoende en veel keus.

Wij waren zonder kinderen maar merkten op dat dit een heel kindvriendelijk adres is.

Een boerderij, dus veel dieren (kittens), geiten etc.

Het plaatsje Uderns is klein maar authentiek. Zillertal prachtig wandelgebied.

Al met al 14 dagen genoten!

Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BachmayerHof bij:

Super! Vooral na de renovering.

Familie Hulst, 7-2-2010

Wij zijn 2 jaren achtereen naar pension Pachmairhof geweest. In 2008 waren ze aan het renoveren en hadden we wel wat last daarvan.

In 2009 zijn we er weer geweest en wij vonden het in één woord geweldig!

Wij hadden een familiekamer in het hoofdgebouw en die was heerlijk ruim, goede bedden, een balkon en een mooie badkamer met stortdouche!

Alles is inclusief bij Pachmairhof. Het ontbijbuffet was voortreffelijk! Je mag zelf een lunchpakket van het ontbijtbuffet maken en dat kun je meenemen of daar van 12 tot 13 uur lunchen. Het avondbuffet is ook super! Minpuntje is misschien dat je een uur kunt zitten. Toen wij er waren was het erg druk. Wij gingen om 18 uur eten maar dan moest je om 19 uur wel klaar zijn omdat er dan andere mensen aan die tafel gingen eten. Voor de kinderen werd er veel georganiseerd, erg leuk!

Wij komen vast nog wel een keer weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Goede prijs kwaliteitverhouding

Boekie, 18-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel is gerenoveerd, wij hadden deze zomer de primeur van een nieuwe kamer = ruim, schoon, mooie ruime badkamer met stortdouchekop, prima bedden (2 pers.+ stapelbed), flatscreen-tv, telefoon, geen gewone wekker, all-inclusive formule, ruim voldoende eten en drank (goed, gedegen, niet hoogstaand, nationale keuken en alles in buffetvorm, zoveel u wilt !), goede koffie uit espresso-apparaat, vriendelijk personeel, eetzaal wat te klein voor totaal aantal gasten en erg warm door gebrek aan ventilatie, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding (wordt vast duurder als de renovatie helemaal klaar is). Veel activiteiten voor de kinderen (tractorrit, paardenkoets, springkussen, t-shirtschilderen, broodbakken, wandeling, kinderspeelruimte/kinderdisco).

Beschikt ook over dependance-pension, let op faciliteiten te gebruiken in het hotel.

Niet verwarren met Hotel Pachmair**** wat er tegenover ligt.

Gereisd familie in september 2008

Doré, 16-8-2006

Wij waren in aug 2006 in Pachmairhof hotel Uderns. Zomers een uitstekend en bij uitstek kinder/familiehotel. Binnen prima, fam.kamers heel goed en ruim, mooie welnesskelder, eigenaarskoppel en personeel klein team en allemaal aardig, goed eten (degelijke pot, wel wordt er weinig weggegooid, dus wat 's morgens over, vind je 's avonds in een salade verwerkt, soms wat te ver doorgedreven) goed gerund, niet chique, mooie kamers in hoofdgebouw, sommige met dakvenster=geen uitzicht! Zijn lief voor kinderen. Ze doen veel voor kinderen qua animatie. Buiten zijn ze nog bezig. Buiten niet zo veilig voor de kinderen, teveel bij de geparkeerde auto's etc. Kinderen kunnen makkelijk straat op. Wel heel leuk: konijntjes, koeien, pony's waar ook ritjes mee worden gemaakt. Wij hadden er een prima vakantie voor goede prijs. Er zijn veel repeaters. Het zou goed kunnen dat wij dat ook worden.
    Gereisd anders in augustus 2006

Nicole, 21-2-2006

Wij zijn in maart 2005 in hotel Pachmair geweest. Super hotel voor een goede prijs, wel een hotel voor de iets oudere wintersporter. Dit is een All-In Clusiv hotel, dus je hoeft weinig meer uit te geven in het hotel. Het eten is super geregeld in buffet vorm, veel keus. Verder zit er bij de boeking een 3 daagse ski cursus 'gratis' bij. Elke avond iets te doen met animatie programma. Mooie omgeving, maar verder in dorp weinig te beleven. Ook redelijk goede skigebieden, maar niet aan-een-gesloten. Dus met eigen vervoer of met de skibus, die voor de deur van het hotel stopt.
      Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BachmayerHof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BachmayerHof in Uderns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BachmayerHof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BachmayerHof scoort een 8.73 uit 10 op basis van 10 reviews.