Hotel Tirolerhof ****

Tirolerhof
9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,1

14 reviews over Hotel Tirolerhof in het Nederlands

Van de 50 bezochte hotels was dit een v/d beste.

Pierre, 13-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ongelooflijk prettig, sfeervol hotel van uitstekende kwaliteit. Brandschoon overigens, kon nergens vuil of stof ontdekken. Zeer vriendelijke en net personeel. Bij de receptie werd je verwelkomd met een groet en een hand! Waar kom je dit nog tegen. Prachtig gelegen te midden van de bergen, skipistes. Ontbijt en avondeten was van superieure kwaliteit. Iedereen had een eigen tafel. Kamers waren uitstekend. Goede wifi, prima bedden (dekbed en kussen waren wat minder, maar ach) en prima badkamers. (Hadden wel een wat grotere kamer) Privé-parkeren. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zoals eerder geschreven; 1 van de best bezochte hotels. (En we hebben wat hotels gezien)
Gereisd met partner in juli 2015

Tienen lijkt me overdreven, maar wel ERG goed

Gordon, 10-10-2014

Omdat ik op deze vakantietrip al een paar mindere hotels achter de rug had en hierdoor slecht had geslapen, vroeg ik nadrukkelijk om een rustige - bv aan de achterkant - kamer. Prompt kregen we van vriendelijk receptioniste Claudio (prima engels overigens) een gratis upgrade (van de geboekte juniorsuite) naar een Adlerhorstsuite. Nou, dat was echt een feest hoor!

Weliswaar toch nog 1 nacht slecht geslapen; een luidruchtig russisch ski-team. Het hotel ging keurig om met mijn klacht en het rumoer bleef bij deze ene nacht.

Het eten was prima in orde. Hoewel ik het buffet op de grill-avond een teleurstelling vond (gelukkig kon je met je bord de keuken inwandelen voor de rest).

Grote kans dat we hier ooit nog eens terugkeren.

Gereisd met partner in september 2014

Een fantastische week

Lia, 2-9-2013

Wij hadden dit hotel voor 1 week gereserveerd via touroperator. Het is zo'n relaxte week geweest dat ik niet zou twijfelen om er weer heen te gaan. Wij konden bij boeking alleen een juniorsuite boeken maar toen ik de boeking had afgerond heb ik het hotel een email gestuurd met de uitleg dat wij een gezin zijn met 2 volwassenen en 2 kids (jongen 13 en meisje 9). Zonder problemen boekte ze een familiekamer waar 2 aparte slaapkamers in zaten, zonder dat we bij hoefde te betalen, hadden toen een vrij nieuwe kamer, het genieten kon beginnen. Het personeel was vriendelijk en attent, het eten was uitstekend en gevarieerd en je kon 's middags een,gratis, snack nemen die in de bar stond uitgestald. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden omdat het niet leeftijd gebonden is, en het personeel zeker voor de kinderen erg meegaand zijn, als er niet iets op het menu stond wat de kinderen lustte konden ze gewoon friet en een snitzel bestellen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Verwenhotel

Hans Duijghuisen, 6-8-2013

Voor vertrek hadden wij gebeld of onze juniorsuite die we geboekt hadden omgezet kon worden zodat onze zoon van 9 een eigen slaapkamer had en niet bij ons hoefde te slapen. Dit kon de eerste nacht niet maar de rest van onze vakantie kon dit. Zonder bijbetaling kregen wij een upgrade naar een grotere kamer. De leiding en medewerkers is niets teveel om voor je te regelen. Het diner is elke dag een super vijfgangen menu van zeer hoge kwaliteit. Ontbijt is een uitgebreid luxe buffet met alles wat je maar wensen kunt. Alle informatie die je maar wilt over uitstapjes in de buurt is ruim voorhanden en er worden elke dag wandelingen en andere excursies georganiseerd waaraan je deel kunt nemen. Alles is spic en span schoon en wordt dagelijks goed schoongemaakt.

Kortom een fantastisch hotel waar wij zeker weer terug keren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Tirolerhof en de vakantie begint goed!!!!

mevrouw sloots, 7-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen reeds 10 jaar in dit hotel en aan de service en kwaliteit word het alleen maar beter!!! de familie Tipotsche en het Tirolerteam maakt het iedereen naar de zin, ook hondvriendelijk hotel Mooie ruime kamers recentelijk vernieuwd, lekker eten

Dus eigenlijk voor ons zeer goed wij komen terug!!!

Gereisd met partner in december 2012

Niet te overtreffen

Lagae Danny, 23-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na een paar 4*S hotels mag Tirolerhof beslist op de eerste plaats staan. Het ligt rustig tussen Lanersbach en Vorderlanersbach. Tussenin en op wandelafstand van de Rastkogelbaan en de Eggalmbaan, wat veel mogelijkheden biedt qua wandelen en skiën. Voor gletscherfanaten : de ski- en wandelbus vertrekt voor het hotel. Als echte skiër kan je in deze regio niet beter zijn. Als stamgast heb ik hier bijna alle kamers gezien, van knusse standaardkamers tot luxueuse suites. Alles in perfecte staat, goed onderhouden, megaclean. Handige skiekelder. Knappe sauna. Toffe bar. Lekker eten. Maar bovenal voor de familie Tipotsch en hun medewerkers is er echt niets te veel. Service, service en nogmaals service ... steeds met een gulle lach. Sinds 2006 kom ik hier elk jaar meerdere keren, geloof me ik heb in het Tuxertal meerdere hotels bezocht, maar prijs/kwaliteit is er echt niets beter.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Fam_de_Wit, 6-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij bezoeken al enige jaren oostenrijkse wintersporthotels, maar zo goed als deze hebben wij nog nooit meegemaakt. Vriendelijke leiding en personeel, ruime en schone kamers met alle luxe. Hoewel het seizoen al bijna voorbij was, was men nog steeds erg enthousiast en servicegericht. Ook voor kinderen is men erg belangstellend. Enig minpuntje wat we kunnen noemen is het ontbreken van een zwembad.

NB Tux is een mooie uitvalsbasis voor zowel Hintertux als de pistes richting Mayrhofen.

Gereisd met partner in april 2010

supper

beb, 4-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is een perfect hotel, net div. sauna's fitness. prima bar, mooie kamer. skibus voor de deur.
Gereisd met vrienden in februari 2010

Rustig en zeer goed verzorgt hotel

Cees Lesmeister, 29-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Echt familiehotel, zeer gastvrij, erg gezellig. Prijs-kwaliteitsverhouding super. Veel aandacht wordt er besteed aan de verzorging van de gasten. Lekkere ruime sauna, apart kinderspeelhonk, gezellige bar en zeer verzorgde kamers.
Gereisd met vrienden in december 2009

R. Louwers, 4-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was in één woord fantastisch in dit hotel! De mensen waren ontzettend vriendelijk, service geweldig en dan het eten!!!! Helemaal top! Wij zijn net terug van onze vakantie, maar ik ga meteen weer voor volgend jaar boeken. Wat ons betreft geen beter hotel dan Tirolerhof!!!!
Gereisd met vrienden in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tirolerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirolerhof in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirolerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirolerhof scoort een 9.39 uit 10 op basis van 16 reviews.