Hotel Sport Vital Central ****

• Ligging t.o.v. pistes9,2

37 reviews over Hotel Sport Vital Central in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Fam. Dewaele, 17-8-2017

Prachtig hotel met uitstekende keuken. Zeer gemoedelijke sfeer en uitstekende dienstverlening. Het hotel bezit alle moderne faciliteiten maar blijft het typisch Oostenrijks karakter behouden. Iedere week is er receptie met info over hotel, activiteiten en de regio gegeven door de hoteluitbater zelf. Geen enkele vraag is er één te veel. Wij hebben er een super vakantie beleefd en gaan zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

puur genieten

Hilde Boeykens, 4-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk onthaal. Fantastische service. Zeer lekker eten. Zeer verzorgde kamers. Dicht bij kabellift. Gratis gebruik van bus in het dal is handig. Veel wandelmogelijkheden. Sauna e.d. voor bij slecht weer.
Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig Hotel in een mooie omgeving

Hpa, 27-8-2013

Echt een top-hotel. Kamers zijn mooi ingericht en ruim. Eten is heel lekker en erg verfijnd. Vriendelijk personeel. Heel kindvriendelijk.

Kortom, de ideale uitvalsbasis voor een ontdekkingstocht van het Tuxertal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtig hotel!

joris, 26-8-2013

Prachtig hotel, goed eten, nette mooie kamers en vooral zeer vriendelijk personeel. Wij hebben hier een fijne vakantie beleefd.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

TOP HOTEL !!! AANRADER !!!

Davy, 13-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke vakantie in dit op en tot verzorgd hotel in het mooie Lanersbach. Uitmuntend eten, vriendelijk personeel. Prima prijs/kwaliteit. Tijdens mijn verblijf ving ik op dat politicus Bart De Wever hier ook soms verblijft. Ik kan hem geen ongelijk geven. TOP !!!! Hotel ligt in het Zillertal. Persoonlijk vind ik dan Otztal mooier en kan men daar meer faciliteiten bezoeken gekoppeld aan de Otztal-card. (liften, musea, zwembaden,...). Daar ligt ook een mooi hotel: Edelweiss & Gurgl. Dit neemt niet weg dat ik zeker SPORT VITAL CENTRAL aan iedereen aanbeveel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

fantastisch hotel

arvid, 24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel goed hotel, voor de 2de keer geweest met kind van 8. Zeer kindvriendelijk met speelruimte, kindermenu dat zeer lekker is. zwembad, enz..., Zeer lekker eten en in de namiddag tussen 2 en 5 buffet aanwezig met gratis softdrinks en koffie. 100 m van lift, maar pistes daar niet voor beginners, alle pistes zijn rood (en soms neigen naar zwart...), blauwe piste is eigenlijk een rode..., bus naar vorderlanersbach is dan aangewezen (5 min). voor ervaren skiers, zeer mooi domein tussen de bossen met hele mooie pistes, en in verbinding met mayrhofen (max 1 uur en je bent in Penken), dorp zeer rustig, geen lawaai snachts. Wel hele klim met de auto naar lanersbach vanaf mayrhofen (+500m hoogte), de weg kan afgesloten worden !!! vraag me af wat te doen dan??? Niet voor apres ski... wel leuk in hexenketl in vorderlanersbach, maar zit bomvol.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Mooi gezellig hotel met een verfijnde keuken

Silvie, 27-8-2012

Wij zijn hier met 5 personen naartoe geweest.

2 volwassenen en kinderen van 5 , 11 ,12

Het hotel is goed de familie kamers zijn in het nieuwe gedeelte

nadeel dunne gordijnen deze zouden veranderd worden

Achter kamers zijn wat ouder maar verzorgd en een mooier uitzicht.

De baas van het hotel doet er alles aan om je goed te voelen zeer lieve mensen.Je kan er alles vragen ik heb zelden zo vriendelijke mensen ontmoet.

Wat het eten betreft alles is verfijnd ,zeer mooi gemaakt ,de kinderen kunnen kiezen van een kindermenu kaart als ze de speciale eten niet lusten.1 maal per week is er een buffet.

Nadeel als je niet zo goed Duits kent :alles is in Duits eten ,uitleg wandelingen, folders noem maar op.

Ze doen wel alle moeite om het te proberen uit te leggen.

Het hotel zelf organiseert ook wandelingen er is ook een fakkeltocht.

Er is ook een playarena op een stukje wandelen van het hotel .Aan het hotel was er geen speeltuin,kleine speelruimte aanwezig.

Hou je van verfijnd eten juiste keuze

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Gewoonweg goed

jan.sonia, 8-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ons is dit hotel prima gelegen , er is een ruime parking en de ligging is centaal in het dal. Het onbijtbufet is uitgebreid en het vijfgangen diner 's avonds is altijd een cullinaire verrassing . Gewoonweg een goed hotel met vriendelijk personeel propere kamers en lekker eten .
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Fantastisch hotel in prachtomgeving.

kurt_vanspeybrouck, 2-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit familiehotel mogen wij als een van onze toppers beschouwen in 6-jaren Oostenrijk-ervaring. Het feit dat het hotel heel wat prachtige begeleide wandelingen en mountain-bike-tours organiseert is voor ons top. Het eten is heel gastronomisch en de kamers, zwembad, ligweide en wellness voldoen ruimschoots. De klantvriendelijkheid van het personeel is een referentie op zich.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

zeker een aanrader : de max !!

frederik tavernier, 16-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

de eerste keer dat wij naar Oostenrijk gingen, na 5 jaar Toscanië en het is ons zeer goed bevallen. het is er zeer netjes niet alleen het hotel, maar ook de omgeving. gelegen in een rustig dorpje met veel faciliteiten, oa. lekkere bakker, supermarkt (spar), schoenenwinkel en -maker, een kleine ziekenhuis met een dokterspraktijk en noem maar op... het personeel is niet alleen mooi maar ook super vriendelijk zonder opdringerigheid. het eten is er super, nooit met honger van tafel gegaan, zelfs de kinderen (13 en 15 jaar) niet. zeer fijne keuken met mooie presentatie, echt iets voor fijnproevers !! wij hebben een prachtige vakantie gehad (10 dagen verbleven) en zijn van plan om terug te komen, de belegeide wandelingen en activiteiten vanuit het hotel waren super (met dank aan sylvia !!). oostenrijk is een paradijs voor wandelaars.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sport Vital Central bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport Vital Central in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport Vital Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport Vital Central scoort een 9.47 uit 10 op basis van 41 reviews.