8,8

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,2

6 reviews over Hotel Eden in het Nederlands

Prima hotel, redelijk gunstig gelegen

Berry2106, 4-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een prima hotel, vriendelijke mensen en een zeer goede kok.

Kamer zijn wat aan de oude kant, maar wel schoon en netjes en ruime badkamer.

Ontbijt is uitstekend, net als het diner (keuzemenu).

In de namiddag is er een buffet, met gratis koffie, thee en fris. Ook zijn er diverse hapjes te verkrijgen.

Ik zou hier zeker nog eens heen gaan!

Gereisd met partner in februari 2010

Schitterend hotel

WIM, 3-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed hotel. Vriendelijk, ruime verzorgde kamers, mooi saunaparadijs. Lekker eten, 3 keuze menu waaronder 1 vegetarisch. Schitterend ontbijtbuffet. Bewaakte, verwarmde skiruimte.
Gereisd met partner in maart 2010

netjes maar geen persoonlijk contact

Marc, 14-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn tevreden over dit hotel.Kamers en eten, niets over aan te merken. Ligging tov de pistes weet je op voorhand als je vertrekt. Het enige wat wij miste is de kleine persoonlijke toets die een vakantie een meerwaarde geeft. De eigenaars van het hotel wensen je een een goedemorgen, goedenavond en je kan er alles aan vragen en je krijgt een correct antwoord.

Indien je wilt genieten van de Oostenrijkse Gemutlichkeit waar je nog een schnaps drinkt met de baas en die een minuutje vrij maakt voor u moet je op een ander plaats zijn.Het was er niet druk toen wij er waren, er waren verschillende tafeltjes leeg tijdens het avondeten.

Gereisd met partner in februari 2010

20-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk en zeer goed hotel. Met name de gastvrijheid van het echtpaar is zeer goed. In dit hotel is nog aandacht voor de klanten. Hier geldt nog klant is koning. Met name de hausskitagen met Alexander (de eigenaar) zijn ontzettend leuk, inspannend en erg leerzaam. Het eten is voldoende en van goede kwaliteit. In de namiddag worden en wareme en koude snacks geserveerd. In het nieuwe seizoen is de auanaruimte geheel vernieuwd. Ik heb vorig jaar de tekeningen gezien en het ziet er schitterend uit. In 2007 gaan we weer met name vanwege de gastvrijheid.
Gereisd met vrienden in februari 2006

René Tazelaar, 3-5-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Van 23 april tot 1 mei 2005 hebben we in dit hotel gelogeerd. Heel aardig eigenaarsechtpaar en bediening. Saunaruimte met kruidenbad en whirlpool wat er allemaal, net als de kamers, heel netjes en schoon uitziet. Goede keuken en een prima ligging tov de Hintertuxer gletsjer, 10 minuten met de bus die voor het hotel stopt.
Gereisd anders in mei 2005

petra, 31-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

ik heb van 22 jan.tot 30 jan. 2005 in dit hotel gelogeerd. Prima hotel,aardige mensen,lekker eten (keuze menu 's avond)lekker rustig, verwarmde skiruimte met camera. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ga er zeker nog een keer terug. De ligging tussen skigebied Mayerhofen en Hintertux is ideaal, bus stopt pal voor de deur (ook de nachtbus)
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eden scoort een 8.83 uit 10 op basis van 6 reviews.