7,8

• Ligging t.o.v. pistes6,8

3 reviews over Hotel Sonnhof in het Nederlands

Alfons en Saskia, 5-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prima hotel, voortreffelijke bediening en eten, zowel `s ochtends als `s avonds. De eigenaar en zijn vrouw mogen echter wel een cursus klant- en voornamelijk kindvriendelijkheid volgen!!! Wij waren niet de enige gasten die dit meermaals gedurende onze vakantie ondervonden hebben met als gevolg dat je je (als je daar gevoelig voor bent) niet meer welkom voelt, zeker met kinderen. Verder zijn de kamers in het oude deel eenvoudig , maar prima verzorgd en schoon. Zwembad dus niet geschikt voor kinderen, een beetje gespetter wordt al niet op prijs gesteld (en dan mn. door de eigenaar, die er genoegen in schept zich mn. in het sauna en zwemgedeelte meermaals te laten zien...) Voor een stel volwassenen die rust en luxe (voor Oostenrijkse begrippen) op prijs stellen in een gemoedelijk dorpje dicht bij de Duitse grens, en het niet erg vindt om voor betere ski-mogelijkheden 20 min. tot een uur te rijden, is dit een uitstekende accomodatie en reisbestemming.
Gereisd anders in februari 2007

John Janssen, 25-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een sfeervol, gezellig hotel waar je vriendelijk en warm ontvangen wordt door de familie Mauracher. Het hotel waar je kunt relaxen;o.a. massage, whirlpool, sauna, solarium of 's avonds onder genot van een drankje en live-muziek kunt uitblazen van o.a.(berg)wandelingen, mountainbiken, skieen. Ligt op 2 minuten loopafstand van wandelroutes en skipiste. Bushalte voor de deur, een uurtje vanaf o.a. München, Innsbruck, Salzburg. Hier moet je een keer geweest zijn, dan weet je pas wat vakantie is!!!
Gereisd anders in oktober 2005

Miranda, 16-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ik ben er met een vriendin geweest. Ik wist niet was ik ervan moest verwachten maar ik vond het heel gezellig. We gingen met 14 personen. En 2 daarvan kwamen er al 31 jaar!!!! Ik heb het heel erg naar me zin gehad en hoop er nog eens te komen!!!!
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnhof in Thiersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnhof scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.