Vakantiehuis Tirolerhaus De Schepertjes

Tirolerhaus De Schepertjes

Weer vandaag-2°-4°

2 reviews over Vakantiehuis Tirolerhaus De Schepertjes in het Nederlands

Jeroen Baten, 3-1-2007

Een bijzonder gastvrije plek om je vakantie door te brengen. Een van die weinige plaatsen waar gastvrijheid van nature gaat. Eigenlijk moet ik dit niet schrijven want dan worden ze veel te populair en wordt het moeilijker voor me om nog eens te reserveren.
    Gereisd anders in januari 2007

fam.Jaspers, 13-6-2006

Oud verzorgd tirolerhuis,zeer geschikt voor meerdere fam.goede verzorging en gastvrijheid gezellige stube om savonds te vertoeven prima ontbijt en dagmenu.kinderen hebben fijn gespeeld in de grote tuin en willen weer terug.Huis ligt midden op het dorp en kort bij de gondels Gezellig dorp WE komen vast terug.
        Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tirolerhaus De Schepertjes in Tannheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tirolerhaus De Schepertjes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tirolerhaus De Schepertjes scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.