Uitstekend

1 review over Appartement Brunnerhof in het Nederlands

Geweldige plek

Marieke Eskes, 19-1-2009

Ik ben er met mijn vriend geweest en mijn ouders en broertjes. We hadden twee appartementen die keurig verzorgd waren. Inclusief broodjesservice, vaatwasser, wasmachine en waspoeder (om maar wat te noemen). Er was een supergroot grasveld voor het huis, waar mijn broertjes konden voetballen. En er was een hond van de familie bodner (eigenaren van het huis) die regelmatig meespeelde. Het huisje ligt dichtbij Lienz en Cortina d'Ampezzo ligt een uurtje verderop. Als je echt grotere wandeltochten wilt maken, moet je alleen wat verder rijden. Dat is het enige echte nadeel. Er is dichtbij wel een waterval met klettersteig mogelijkheden (erg leuk om te doen). De eigenaren van het huisje waren ontzettend aardig en gastvrij. et mijn verjaardag kreeg ik een taart, toen de biggetjes geboren werden mochten we kijken, we mochten naar alle dieren op de boerderij kijken, en de eigenaar van het huisje bood ons 'snaps' aan. Dit huisje is echt een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Brunnerhof in Strassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Brunnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Brunnerhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.