Appartement Schierl

Schierl

Onvoldoende

1 review over Appartement Schierl in het Nederlands

André, 21-7-2006

Een complete afknapper. Hier komen wij NOOIT meer.

Alles was oud/versleten. De indruk bestond dat er zelden gasten komen want er lag op sommige plaatsen een laag stof. Een oude dame moest alles regelen; je moest alles vragen. Een Tv met slechts 2 kanalen: ORF 1 en 2, met nog slechte ontvangst ook. Over de schimmel in de doucheruimte hebben we bij het VVV een officiële klacht ingediend. De GGD is nadien gaan kijken doch had haar komst weken voordien aangekondigd zodat alles OK was (dat kregen we later in de afdoening van de klachte te horen). Een afknapper op een afknapper. St. Johann zelf is vanwege de vele wandelmogelijkheden in de omgeving zeer zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schierl in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schierl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schierl scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.