Appartement Pirchl

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Appartement Pirchl in het Nederlands

liever wat anders

Claudia, 9-4-2017

De ligging van de appartementen tov. centrum en uitvalswegen is super. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het appartement wat wij hadden had echter zijn sporen wel verdiend en is nodig toe aan een renovatie. Wij hadden appartement 6 MÈT vaatwasser. (is maar 1 appartement met vaatwasser) Dit appartement is eigenlijk een samengesteld appartement uit 2. Er is een slaapkamer (erg rustig en koel) met 2-p-bed dat kraakt alsof het zo in elkaar gaat zakken als je je zachtjes omdraait. De keuken is aan elkaar geplakt, maar wat erger is zijn de pannen, die zou ik echt wegsmijten. Ook is er onvoldoende servies en het voelde toen wij kwamen vies en vettig aan. 1 badkamer was netjes, de andere was sterk verouderd. En als ik heel eerlijk moet zijn vond ik het er ook stoffig. Er zaten stofwebben in de hoeken van de kamers en balkons. Ik denk dat bepaalde ruimtes al wel gerenoveerd zijn, maar dit app. niet. Erg jammer, huis heeft veel potentie. Zeker qua ligging en eigenaren.
Gereisd met partner in augustus 2015

Sober, maar netjes

Kees, 27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement ligt buiten het centrum, op 10 minuten loopafstand van de pistes. De prijS is zeker niet hoog, maar het appartement is sober. Elke dag broodjes service behalve zondag. Voor een week wintersport voldoet het prima, maar zeker niet langer.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pirchl in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pirchl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pirchl scoort een 6.17 uit 10 op basis van 2 reviews.