Uitstekend

2 reviews over Appartement Martinshof in het Nederlands

Leuk!

jennifer, 24-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

In juli 3 dagen geweest op doorreis naar Italie.Dit jaar weer maar dan een week. Mooie appartementen,schoon en mooi uitzicht.Beheerder is er alleen in de ochtend in principe.Appartement was bij aankomst open en de sleutel lag op tafel.Ook ging het zo met weggaan.Lekker simpel en handig.Je kunt elke dag verse broodjes eyc bestellen en kun je de volgende ochtend ophalen.Een aanrader!
    Gereisd familie in juli 2016

Zeer mooi appartement

Vakantieganger, 7-8-2012

Mooi appartementencomplex. Nog bijna nieuw. Alles netjes en zeer compleet ingericht. We misten alleen wel gordijnen op de slaapkamers. Het uitzicht is fenomenaal, ook vanuit de slaapkamer. Iedere dag schone handdoeken als je dat wilt. Je kunt iedere dag verse broodjes en melk bestellen.

Wanneer je direct bij de eigenaar boekt, krijg je er een parkeerplaats bij in de parkeergarage. Eigenaar maar 1 keer gezien. Toen wij aankwamen moesten we zelf maar uitzoeken, waar het appartement was. Er hing een briefje op de deur bij de receptie welk appartementnummer en parkeerplaats je had.

Door de week heen niemand gesproken of gezien. Ook niet toen we weg gingen (we wisten niet eens hoe laat we uit het appartement moesten). Betrokkenheid is dus ver te zoeken. Wel jammer.

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Martinshof in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Martinshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Martinshof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.