Hotel Fuchs ***

7,4

37 reviews over Hotel Fuchs in het Nederlands

Prijs kwaliteit , goed

Sofie, 21-3-2017

Wel verhoudende kamers . Wanneer het hotel vol zit geen parkeerplaats dan moet je noodgedwongen in de garage rijden waar je dan 6 € per dag moet voor betalen, WiFi te betalen! Ik had 2 hondjes bij waar ik 85 euro per week moest voor neertellen , de baas loopt nogal zenuwachtig rond en stinkt uren in de wind naar het zweet , skiruimte klein , het eten was redelijk het ontbijt iedere dag hetzelfde , savonds niets te doen , zeker niet kindvriendelijk .
Gereisd met vrienden in maart 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

ERLIE, 4-3-2017

Echt Tirols hotel & sfeer, als je kiest voor de betere kamers (hotelkamer) dan is dat zeker een goede keuze. Goed ontbijt en diner voor dit type hotel. Shuttle skibus is zeker geen luxe want het is anders een flink stuk lopen naar de skilift (1.5km). Skikelder is verouderd en te klein.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Super hotel gaan we zeker nog eens terug

Jan Gademan, 31-10-2016

Zeer vriendelijk personeel, mooie verzorgde kamers. Zeer zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Gereisd met vrienden in september 2016

Nooit meer.

Ben Piepot, 5-10-2016

Bedden zijn veel te laag. Geen gemakkelijke stoel op kamer. In de douche geen enkel haakje om je kleren op te hangen. Eigenaar onvriendelijk, behalve toen we vertrokken. Consumpties die je nuttigde moesten 'avonds worden afgerekend, bij mij was de rekening van de dag ervoor niet afgeschreven, ik moest toen voor 3 consumpties 52 euro betalen, dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Bij meerdere gasten klopte de rekening niet. Weinig of niets te doen in het hotel Mij zie je daar nooit meer.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Goed hotel met zeer goed ontbijt en prima diner

richard, 21-3-2016

Eten was prima en voldoende keuze. Een persoonskamers zijn wat aan de krappe kant. Tijdstippen om te ontbijten zouden iets eerder mogelijk moeten zijn ivm openingstijden liften en tijden skibussen
Gereisd met vrienden in maart 2016

Prima hotel met een vriendelijke service

ellen, 24-3-2015

Een week met touroperator wandelvakantie hier gelogeerd. Eenvoudige kamer, maar wel met ligbad. Brandschoon, elke dag schone handdoeken. Het nieuwere gedeelte is moderner. Personeel vlot en vriendelijk. Keuken zeer goed met heerlijke huiswijn. Ontbijt ruim en lekker. En de huishond is een schat! Met een kamer aan de voorkant heb je mooi uitzicht op de berg.

In de buurt niet veel restaurants, wel voldoende après ski voor wie daarvan houdt... Wat wij ook gemist hadden zijn winkeltjes. Er is een grote Spar aan de rand en nog een klein winkeltje met frutsel en een mini Spar, allebei op 5 min. lopen.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Prima familiehotel en erg gastvrij

frank_alberse, 23-3-2014

Wij zijn hier een week in februari geweest voor een wintersportvakantie met onze zoon van 17.

We hebben erg goede ervaringen opgedaan en zullen zeker volgend jaar weer hier naar toe gaan.

De bediening is erg vriendelijk en de prijzen zijn redelijk. Onze zoon heeft een koemelk allergie en ze hadden steeds iets anders bedacht voor het ontbijt en het dessert, erg attent.

Het enige nadeel was dat de Wifi niet stabiel was, ik heb er uiteindelijk ook niet voor betaald.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Prima familie hotel

Charles, 15-2-2014

Prima hotel met mooie grote kamers en vriendelijk personeel. Het eten is zoals altijd prima en je kunt altijd kiezen uit drie menu's.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Een topper !

Solange, 19-8-2013

Heel net Hotel, lekker eten en zeer vriendelijke mensen, de kamers waren mooi en fris, geen vast tapijt en dat vind ik een voordeel.
Gereisd met vrienden in april 2012

Eens maar nooit meer!

Tim van katwijk, 31-1-2013

Ik had voor twee weken geboekt waarvan een met een groepsreis en de tweede week alleen. De gehoorigheid tussen de kamers is zeer iritant, je hoort elke spelt vallen! Dat is ook zeer iritant wanneer je wilt uitslapen of net naar bed gaat en de buren net terugkomen of weggaan. Daarnaast is de schijnheilige hou8ding van het personeel zeer opvallend! Als je bijvoorbeeld zoals ik een week alleen verbijft doen allerlei verhalen de ronde die gevoed worden door het personeel en wanneer je de betreffende personen hierover aanspreekt doen ze of hun neus bloed! Ik heb de betreffende personen hierover zelf aangesproken maar niemand weet van iets terwijk ik dit duidelijk zelf heb gehoord! het gaat om achterbaks gepraat en kwaadsprekerij!

Dus voor alle alleengaanden, singles, ik raad dit hotel absoluut niet aan!

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fuchs in Söll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fuchs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fuchs scoort een 7.43 uit 10 op basis van 37 reviews.