Hotel Tyrolerhof ****

48 reviews over Hotel Tyrolerhof in het Nederlands

prettig hotel voor wintersport

Dhr. Pronk, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Persoonlijke aandacht van het personeel. Het sauna en zwembad deel is recent netjes verbouwd. Het eten is in buffetvorm dus grote kans dat je teveel eet. Afstand tot de lift is te lopen met skischoenen aan. Afdaling is mogelijk tot op 60 meter van de deur maar dan moet je nog langs twee bars. Geen last gehad van geluid . Sommige kamers zijn recent mooi verbouwd andere vleugel was wat gedateerd, maar alles schoon fris en goed onderhouden.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

fantastisch lekker hotel

J.B. van den Berg, 15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eten is goed, wel buffet met sauna
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Mooi,net,vriendelijk hotel

G, 29-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier een weekje geweest. Het hotel ziet er mooi en netjes uit ook de kamers,al hadden wij niet de kamer gekregen die we geboekt hadden maar of dat aan de reisorganisatie ligt of het hotel zelf daar zijn we nog mee bezig. Kamer was prima maar niet zo luxe wat we gedacht geboekt te hebben.

Het eten was goed, s`morgens een ontbijtbuffet en s`avonds een 3 gangen keuze menu ook gedeelte in buffetvorm. Elke dag gebruik gemaakt van het mooie binnen zwembad een keer naar het freizeit arena van Solden geweest maar de kinderen vonden het zwemmen daar niks (water was ook net zo warm als in het hotel zelf). Over het algemeen was het personeel vriendelijk ook naar de kids toe.Het hotel ligt erg centraal in Solden. Veel gebruik gemaakt van het openbaar busvervoer met de premium Oztal kart moet zeggen dat het openbaar busvervoer erg goed geregeld was.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig hotel

Chantal, 27-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn op doorreis naar Italie 3 nachten in dit hotel geweest. Het is een heerlijk oostenrijks hotel. De kamers waren prima, de ligging is goed. In de winter zit je heel dicht bij de gondel (die ze nu overigens aan het verbouwen waren) en het is midden in het centrum. Het ontbijt en het diner zijn echt fantastisch. Bij het diner (buffet) was er een voorgerechten buffet, saladebuffet, 2 soorten soep, 3 hoofdgerechten die je kunt kiezen waarvan 1 vis. Voor de kinderen was er een kindermenu. Heel veel toetjes en ook allemaal franse kazen om te pakken. Ze hebben ook een binnenzwembad, dat was lekker want wij hadden eind van de middag regen. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

droomvacantie

de Haan, 19-8-2016

van de eerste tot laatste minuut op en top.

Die hier klaagt over het eten , kan beter thuisblijven en bij zijn moeder gaan eten.

Je kan het zelf uitzoeken ( vlees, vis , combinatie s) meer of minder.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een keer maar niet nog een keer

Berggeitjes, 16-8-2016

Ligging hotel super, hadden een mooie grote kamer helaas zonder balkon. Otztal is in 1 woord fantastisch vooral met de premium kaart veel voordeel. Zwembad is klein en koud wij gingen iedere dag naar het freizeit zwembad aan de andere kant van de weg dit vonden de kinderen veel leuker. Er was ook geen ruimte waar de kinderen elkaar konden ontmoeten. Helaas zijn wij niet zo te spreken over het personeel in restaurant, bar en receptie, erg onvriendelijk en weten niet hoe het hoort. Soms zat je nog met eten in je mond en werd je bord al meegenomen. Avondeten vaak lauw, ontbijtbuffet is iedere ochtend hetzelfde. Was prima vakantie maar wij zouden geen 2x voor dit hotel kiezen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

fantastisch!

nicky, 10-8-2016

fijne suite voor 4 personen gekregen, kids sliepen op de slaapbank die af te sluiten was met een schuifdeur. Eten was super! Veel keuze en erg lekker. Mooi zwembad met saunacomplex. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader.

Voor kleine kinderen geen speelkamer of speeltuin helaas, maar onze kinderen 9-12 hebben zich goed vermaakt in het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Liek, 2-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel, ligt midden in het dorpje Sölden aan een drukke doorgaande weg, maar daar heb je in het hotel geen last van. Je kan zo vanuit het hotel even in het dorp wandelen. Je kan ook lopend naar de Gaislachkoglbahn, twee liften tot 3000 m.Je krijgt vanuit het hotel een kaart waarmee je met bepaalde liften gratis een keer op en neer kan, erg fijn. Bij de reisorganisatie in ieder geval. (anders 32 euro voor een volwassene en 16 voor knd) Zeer vriendelijke mensen die in het hotel werken. Het eten was echt super. Een zeer uitgebreid buffet in de ochtend en 's avonds kan je zelf je hoofdmenu aanwijzen bij de kok. En heb je meer trek, dan haal je gewoon nog een hoofdmenu. Erg leuk dat er elke avond en ochtend koks staan. Dit maakt het echt persoonlijk. Lekker zwembad en sauna.

Er is in de omgeving genoeg te doen, sowieso de bergliften in de buurt en het greifvogelpark ligt ook niet ver weg. Dit kan je meteen combineren met een bezoek aan de hoogste waterval. Bereid je wel voor op een fikse klim. Er is ook nog een natuurpark richting Italië. Je gaat dan wel heel hoog door de bergen (Timmelsjoch), maar zeer de moeite waard. Niet naar beneden kijken als je hoogtevrees hebt. Kost wel 16 euro. Het hotel en de omgeving is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een super hotel!

Sonja van grunsven, 24-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijke week in tyrolerhof gehad.

Het eten was geweldig, de kamer was heel ruim met veel bergruimte.

Een paar minuten lopen van de gondel.

Ook hebben ze een mooi zwembad met sauna's.

Kortom echt een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2016

Heel goed hotel!

Naomi van Roon, 17-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

In de zomer van 2014 zijn wij met de familie op zomervakantie geweest naar Oostenrijk en Frankrijk. Ons hotel in Oostenrijk was hotel Tyrolerhof. Onze eerste indruk van het hotel was een mooie uitziend en netjes hotel. Tijdens ons verblijf werd dit ook waargemaakt. De kamers wasren goed en schoon. De badkamer was netjes en vrij groot. Bij het hotel zit een groot zwembad en een grote saunaruimte met meerder sauna's, een rustruimte en een stoombad. Hier hebben wij veel gebruik van gemaakt. Tijdens ons verblijf was het heel rustig in het hotel en hebben we totaal geen overlast gehad. Het personeel was vriendelijk en de service goed. Ook had het hotel een prachtig uitzicht over de bergen en lag het vlak naast de pistes.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tyrolerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tyrolerhof in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tyrolerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tyrolerhof scoort een 8.44 uit 10 op basis van 49 reviews.