Appartement Tia Monte

Tia Monte
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,5

3 reviews over Appartement Tia Monte in het Nederlands

prima gasthuis in schitterende omgeving

famulie Wilco den Dikken, 17-8-2016

Het huis was zeer schoon. De gastvrouw behulpzaam. Alles was ruimschoots aanwezig. Prijs kwaliteitsverhouding uitstekend. De omgeving heeft veel te bieden, fantastische wandelingen en uitzichtpunten boven de 3.000 meter. Winkels, broodjes, zwembad en bushalte zeer dichtbij. Wij hebben het uitstekend naar ons zin gehad in huis Tia Monter.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi appartement op goede locatie

Joost, 21-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Tiamonte is een mooi appartement met voldoende ruimte. Volledige keuken, gezellige zithoek en een super aardige eigenaresse. Ook prima is de broodjesservice. Wel direct bij aankomst aangeven wat je wilt. Dat scheelt een ritje naar de bakker.

Middels een houten loopbruggetje ben je in een paar minuten bij de piste en apres ski. Je ski's kun je prima in het skidepot in de kelder van het huis stallen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijk appartement aan dorpsrand

Jochem, 10-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Haus Tia Monte is ons zeer goed bevallen. Wij zijn hier tijdens de kerst van 2008 geweest gedurende 1 week. Het appartement was ruim genoeg en in goede staat.

's Ochtends loop je in 5 a 10 minuten naar de gondel toe. Ook de après ski is op loopafstand

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tia Monte in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tia Monte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tia Monte scoort een 8.9 uit 10 op basis van 3 reviews.