Appartement Sommerstube

Sommerstube

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes5,0

3 reviews over Appartement Sommerstube in het Nederlands

oud maar alles doet het!

Westdorp, 4-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

De appartementen zijn erg groot, alles is oud maar wel schoon en alles werkt. Douches zijn niet kindvriendelijk, deze moeten de ouders op temperatuur zetten. Een heel groot pluspunt is dat de skibus voor het appartement stopt. Tijden om half negen en half tien.

De eigenaren zijn rond de 80 jaar maar vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Dhr. E.L. Conjo, 26-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Dit Pension/Hotel ligt best ver de berg op aan de rand van Solden,er gaat een smal weggetje omhoog en aan het einde is de sommerstube.

Bij binnenkomst werden we ontvangen door een zeer oud echtpaar die gelijk even vertelden hoe de regels waren.De inrichting is oud en sober en het gaf de indruk dat het 40 jaar geleden gekocht was en nog nooit is vervangen.Dit geldt eigenlijk voor alles,de vloerbedekking,gordijnen,behang,etc... Dus echt eenoude muffe tent.Daarbij werd ons dringend verzocht om gelijk dezelfde dag nog onze rekening alvast te betalen ?????? Na 2 overnachtingen werden we zelfs bij de deur tegengehouden ! We mochten niet naar binnen,we moesten eerst betalen..terwijl we nog 3 nachten bleven,Dat noemt men gastvrij?? De oude heer loopt er als een dictator rond,overal was wel iets fout!Dan stond de auto fout,dan waren de skies niet goed neer gezet.....dus wij als gezelschap van mensen van rond de 35 jr komen hier NOOIT weer !!!!!

Gereisd met vrienden in februari 2008

Visser, 17-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

Heel heel oud. Denk aan de jaren 70 in Oost Duitsland. Muf en gammel materiaal.
Gereisd met vrienden in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sommerstube in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sommerstube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sommerstube scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.