Appartement Pirmin

Appartement Pirmin
Pirmin
8,8

• Ligging t.o.v. pistes6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pirmin bij:

2 reviews over Appartement Pirmin in het Nederlands

Mooi appartement!

Mark, 20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Met 4 vriendin naar Pirmin geweest. Bij aankomst in de ochtend was het appartement al schoon en dus konden we er gelijk in. We kregen een appartement toegewezen met twee badkamers! Erg aardige gastvrouw. Iedere ochtend werden er verse bolletjes gehaald op bestelling. Afstand tot lift ongeveer 8 minuten lopen, het centrum met Apres-ski ook zoiets. Woonkamer is knus maar prima. Wij zijn zeer te spreken over dit appartement.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Petra, 14-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Schoon en ruim apparatement. Twee riante slaapkamers met eigen douche, toilet. De keuken en woonkamer zijn klein maar netjes. Op loopafstand van bar en restaurant. Gondels wat verder weg maar wel te doen......en anders pak je de skibus of auto.
Gereisd met vrienden in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pirmin in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pirmin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pirmin scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.