Appartement Montjola

Appartement Montjola
Montjola

• Ligging t.o.v. pistes10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Montjola bij:

1 review over Appartement Montjola in het Nederlands

Marjan, 25-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren hier jan. 2004. Hadden het app. op de bovenste et. Geweldig, de hele bovenverd. van ons met over hele breedte een balkon met zicht op de oefenpiste en apresski. We waren met 6 volw. en 2 kl. kids - zr. geschikt. Gr. slaapkamers en luxe keuken. Niet een hele grote woonkmr.

Ideaal met kids. De skiers stappen de deur uit en lopen 30 m. van huis de piste op. Via de 7 ski je naar de Gaislachkogl (gondel) Via de 7 kom je altijd weer bij huis langs. Omdat het wat hoger ligt op de berg zit je niet in het centrum, maar wel naast een paar goeie rest. en apresski. Als je het dorp in wilt kun je bij de oefenpiste met een liftje naar beneden en kom je midden in het centrum uit.

Zeker voor herh. vatbaar, hoewel we dit jr (2005) naar een ander huis in hetzelfde buurtje zijn gegaan omdat we met meer kids waren dan in 2004 en dit niet in Montjola werd toegestaan. (zie Solden: haus Leni)

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montjola in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montjola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Montjola scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.