Matig

1 review over Appartement Miramonte in het Nederlands

Een twijfelgeval !

Guy Lodewijks, 17-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven obv kamer en ontbijt. Al bij al een redelijk pension met enkele minpunten. De kamer was vrij ruim met terras, echter geen haardroger in de badkamer. Wat we zeker hebben gemist was de typische oostenrijkse 'gemütlichkeit'... De dame des huizes was zeer afgemeten en je kreeg de indruk dat je constant bespied werd... Het ontbijt was basic, je kreeg steeds het gevoel dat alles bijna op was maar uiteindelijk kreeg je steeds waar je om vroeg, op de laatste dag kwamen er excuses dat er geen cacao meer was... volgens ons al dagen te voorzien.

Er werd ook niet vooraf gemeld dat de ganse rekening cash betaald moest worden, wij hadden dit toevallig bij anderen gehoord maar voor ettelijke honderden euro(s zou je in deze tijden anders verwachten. De wifi was betalend en ook maar geldig op één enkel device...

Maar als je deze dingen er gewoon bijneemt heb je hier een redelijk verblijf op 5 min van de skilift, uit ervaring

weten we wel dat er fijnere verblijven zijn in deze categorie.

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Miramonte in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Miramonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Miramonte scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.