Gasthof Garni Paul Grüner ***

Gasthof Garni Paul Grüner
Garni Paul Grüner

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Gasthof Garni Paul Grüner in het Nederlands

Leuke chalet op een leuke plek

Timmy, 27-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven met 9 vrienden in chalet Paul Grüner voor een short-skip trip van 4 dagen (3 nachten). Chalet is ruim en proper. Mooie ruime kamers. De ontbijtplaats is tevens ook de ontspanningsplaats. Spijtig dat er geen leuk "salonnetje" was met zetels, bar en TV (zoals we dat in de andere chalets van touroperator gewoon zijn).

Chaletstaf was jong en redelijk onervaren. Maar ze hebben hun best gedaan.

Ook een "nadeel" was dat het avondeten niet in de chalet plaatsvond, maar wel in een restaurant op 10 min. wandelen. Enfin, een nadeel was het niet echt want zo kwamen we ook uit onze chalet 's avonds en werden we mee het bruisende nachtleven van Sölden ingezogen.

Het eten in het "restaurant" was sober en niet echt speciaal. Ook nadeel was dat drank moest bijbetaald worden (geen wijn of zelfs geen water bij het eten).

Locatie van de chalet is prima. Een paar minuutjes te voet. Zie tip.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Mooi huis dat chalet Gruner

Anne Wil Kunst, 30-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed restaurant waar we gegeten hebben. Lekker veel en smaakte uitstekend. Lekker Oostenrijks, zoals het hoort. Hebben het supergezellig gehad in dit chalet. Het huis is echt heel mooi. De woonruimte is zo'n Stubben. Gezellig met z'n allen gekaart. En natuurlijk een biertje erbij. De skipassen werden door de staf georganiseerd. Iedere morgen een top ontbijtje. Gezellig is ook wat lekkers als je terugkomt bij de borrel. Normaal altijd heel gedoe om zo'n wintersport te regelen voor een grote club. Maar nu alles aan de organisatie overgelaten, dus dat is chill. Boeken gelijk weer door dit huis voor volgend jaar. Het schijnt populair te zijn dit chalet. Ik snap wel waarom haha....
Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Garni Paul Grüner in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Garni Paul Grüner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Garni Paul Grüner scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.