8,5

2 reviews over Appartement Falkner Ignaz in het Nederlands

De beste plek van Solden

Fam. Weeda, 10-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

het appartement is groot en schoon. we zijn met twee gezinnen geweest ieder een eigen appartement. hele aardige mensen. elke dag vers brood voor de deur. Schoon en netjes. Toen we vertrokken waren, werden we na 2 uur gebeld dat onze dure digitale speigelreflex camera er nog lag. na een paar weken werdt er een doos bezorgt waar hij netjes in zat. toen ik hem mailde wat het bedrag was wat hij krijgt, zei hij " betaal dit de volgende keer maar als je weer komt" eerlijkheid en netheid. dat is de toekomst. als wij naar Solden gaan is er voor ons maar 1 appartement.
Gereisd familie in december 2008

M. de Bruin, 5-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie appartementen, wij hadden het topappartement nr. 12 met mooi balkon, complete keuken, 2 slaapkamers met eigen wc en douche.

Rustige ligging, net achter de dorpsstraat/riviertje.

Broodjesservice mogelijk.

Verwarmde skischoen ruimte.

Parkeerplaatsen voor de deur.

Ca. 500 meter lopen naar de gondel Gigijoch.

Gereisd anders in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Falkner Ignaz in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Falkner Ignaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Falkner Ignaz scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.