Appartement Brunnenberg

Appartement Brunnenberg
Brunnenberg
5,5

• Ligging t.o.v. pistes6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brunnenberg bij:

2 reviews over Appartement Brunnenberg in het Nederlands

Geen luxe maar wel schoon.

Manon van Beek, 24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Haus Brunnenberg in Sölden is de eenvoudig pension. Wij kwamen zonder al te veel verwachtingen binnen. Ons werd uitgelegd waar het skidepot en de ontbijtruimte waren, en de gastvrouw liet ons onze kamer zien.

Het ontbijt was goed verzorgd met broodjes met divers beleg, warme en koude dranken en yoghurt met diverse soorten muesli. De kamers zijn eenvoudig ingericht, maar alles is schoon.

Om de skilift te bereiken is het inderdaad het makkelijkst om door het naastgelegen weiland te lopen, je kan echter ook makkelijk er om heen lopen.

Verwacht hier geen enthousiast praatje, maar het is een prima pension voor een goedkoop weekje skiën. Het is geen luxe pension, maar het is schoon, en er is alles wat je nodig hebt inclusief wifi

Gereisd met vrienden in februari 2014

Wij komen hier niet meer terug.

Brenda, 21-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Allereerst viel op dat de gastheer- en vrouw totaal niet klantvriendelijk en behulpzaam zijn. We kregen na een lange reis geen drankje aangeboden. De gastvrouw liet de kamer zien en heeft verder niet uitgelegd waar skiruim, ontbijtzaal etc. zijn. Dit moesten we zelf ondervinden. Er werd de hele vakantie geen interesse door hen getoond en geen praatje gemaakt.

De accomodatie is simpel en heeft een oude inrichting, maar dit staat in verhouding met de lage prijs. De bedden hadden beter gekund, in het matras zitten kuilen en de dekens zijn te kort. Het appartement was redelijk schoon. Handdoeken werden om de dag verschoond. De douche is goed.

De afstand naar het centrum van 300 meter (vermeld bij touroperator) klopt niet, dit is 1000 meter lopen langs een donkere, afgelegen weg! Binnen ongeveer 5 minuten lopen (door een weiland) ben je bij de gondel en de skibus.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Brunnenberg in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Brunnenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Brunnenberg scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.