9,1

20 reviews over Hotel Bergland in het Nederlands

Fantastisch hotel

Rafael, 21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel midden in het centrum was geweldig daarom kijken we er weer naar uit om volgende maand voor een 2e keer te gaan.

Luxe kamers met een aparte slaapkamer met stapelbed voor de kleine heerlijke ruime luxe badkamer

Het eten was geweldig en gaven zelf het tempo van de gangen aan ook het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en heerlijk het ontbrak aan niets en het personeel is ook heel vriendelijk.

Een heerlijk zwembad op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht op de bergen en een grote jacuzzi buiten waar we elke avond na het skiën gebruik van hebben gemaakt.

Ik raad dit hotel zeer zeker aan niet goedkoop maar het is het zeker waard

Gereisd familie in maart 2015

Prachtig hotel

jeroen, 30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer luxe hotel, aan alle details is gedacht. Prima ligging in het centrum van Solden. Prachtige ruime kamers, mooi zwembad met sauna. Heerlijk eten met 6 gangen diner. Niet goedkoop, maar voor een aantal dagen weg goed te doen. Goed te bereizen vanaf het vliegveld in Innsbruck.
Gereisd met partner in maart 2015

Heerlijk welness hotel

Karin, 6-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles straalt luxe uit op een prettige niet overdreven manier. Alle personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam, zelfs de beide eigenaren bekommeren zich om de gasten met wandelingen en aandacht voor gasten. Kamers zijn bijzonder compleet, netjes, groot en van alle gemakken voorzien. Gratis wifi. Eten is meer dan geweldig. Ontbijtbuffet is overdreven uitgebreid. Diner is een heerlijk en gevarieerd 6-gangen diner met uitgebreide wijnkaart. Welness is zalig, schoon, ruim ingedeeld, veel mogelijkheden. Behandelingen vind ik (te) duur. Het meest zalige is het bubbelbad buiten, waarbij je zo naar de mooie bergtoppen kijkt terwijl je ligt te bubbelen! Veel wandelmogelijkheden (ik was er in de zomer). Eerlijk is eerlijk: niet goedkoop, maar als je jezelf een weekje wilt verwennen, kom je hier heerlijk tot rust.
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bergland**** bij :

Geweldig hotel echt super !!

J.de Laat, 2-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Echt het mooiste hotel waar ik ooit ben geweest, zeer goede keuken mooie wijnkaart. hadden de kleinste kamer maar deze was echt ruim. Mooie en grote welness, zwembad in een woord echt top wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in december 2012

Heerlijk hotel

naam naam, 4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een heerlijk hotel, lekker eten, onder het hotel is een ski sportzaak waar je skis kan huren, verder prima zwembad, sauna en wellness
Gereisd familie in februari 2012

Heerlijk hotel!

Cindy_B, 20-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een paar dagen in Hotel Bergland verbleven en het was een heel fijn hotel. Ligging is gunstig in het dorp, vlak naast het kabeltreintje naar de pistes. De kamers zijn ruim en modern ingericht. De badkamer is helemaal af, zelfs met een radio. Lekkere bedden met Oostenrijkse dekbedden.

Superhotel, zeker voor tijdens een skivakantie!

Gereisd met vrienden in april 2011

Mooi hotel

Benny, 16-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel heeft een volledige vernieuwing doorgegaan.

Prachtige nieuwe kamers en spa en prima gangen menu.

Vlakbij de pistes.

Is eigenlijk een 5 sterren waard.

Gereisd met vrienden in april 2011

Goed hotel!

Willem, 14-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een geweldige week gehad in dit Hotel. De service en de medewerkers zijn echt top, allemaal heel vriendelijk en alles kan en mag. Het eten was ook van bovengemiddeld niveau!

Het hotel ligt een beetje in het midden van het dorp, dus zowel naar de Giggijoch- als de Gaislachgondel moet je een stukje lopen. Opzich geen probleem, want je krijgt een voucher om je ski's bij de liften te stallen.

Maar dan eigenlijk waar het om draait, dit hotel is deze week voor een half jaar dicht gegaan om compleet te renoveren! Er komt een gloednieuw hotel, dus alle vorige recenties over de kamers kunnen de prullenbak in. Van wat ik heb kunnen zien wordt het nieuwe hotel echt prachtig. Het nieuwe gebouw, gecombineerd met de hoogstaande keuken en de service van de medewerkers dan moet het nieuwe Bergland wel een topper zijn!

Gereisd met partner in april 2010

Een goed hotel, echt vakantiegevoel gehad!

R. Pompe, De Zilk, 5-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het Bergland in Solden is echt een gastvrij hotel, met een prima prijs/ kwaliteits verhouding. Vriendelijk personeel, staat er voor je klaar.

Het hotel heeft nette grote kamers, deze worden elke dag schoongemaakt incl. de bedden. Het a la carte restaurant '' Wine en Dine" dat separaat, maar ook onderdeel is van het hotel is een culinair hoogstandje. Hier kun je echt super goed eten.

Wij hebben hier optimaal genoten, na een dag skiën in het geweldige skigebied van solden konden we heerlijk gebruik maken van de sauna en het zwembad.

Kortom: dit is een geweldig hotel!!!

Gereisd met vrienden in maart 2010

Super hotel!

Hilde, 17-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

De afgelopen 2 jaar zijn we in dit hotel geweest. Ik kan niet anders zeggen dat het super was! Het personeel was erg vriendelijk en stond voor je klaar. Het eten was luxueuze, maar het was ook mogelijk om een snitzel met friet te bestellen.

Ik vind het een echt aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bergland**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergland in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergland scoort een 9.09 uit 10 op basis van 21 reviews.