Beoordelingen Hotel Bergland****

Bergland****
19 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Bergland****
Dorfstrasse 114, A-6450, Sölden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergland**** in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergland**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Bergland scoort een 9,3 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergland**** in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergland****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Bergland**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 27 vakantiefoto's van Hotel Bergland**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Hotel Bergland**** met andere accommodaties in Sölden.
Even geduld a.u.b.

8,8
9,1
8,5
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Heerlijk welness hotel"vertalen
Karin
9,0

06-07-2014 Alles straalt luxe uit op een prettige niet overdreven manier. Alle personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam, zelfs de beide eigenaren bekommeren zich om de gasten met wandelingen en aandacht voor gasten. Kamers zijn bijzonder compleet, netjes, groot en van alle gemakken voorzien. Gratis wifi. Eten is meer dan geweldig. Ontbijtbuffet is overdreven uitgebreid. Diner is een heerlijk en gevarieerd 6-gangen diner met uitgebreide wijnkaart. Welness is zalig, schoon, ruim ingedeeld, veel mogelijkheden. Behandelingen vind ik (te) duur. Het meest zalige is het bubbelbad buiten, waarbij je zo naar de mooie bergtoppen kijkt terwijl je ligt te bubbelen! Veel wandelmogelijkheden (ik was er in de zomer). Eerlijk is eerlijk: niet goedkoop, maar als je jezelf een weekje wilt verwennen, kom je hier heerlijk tot rust.

met partner, Dec. 2012
"Geweldig hotel echt super !!"vertalen
J.de Laat
9,0

02-01-2013 Echt het mooiste hotel waar ik ooit ben geweest, zeer goede keuken mooie wijnkaart. hadden de kleinste kamer maar deze was echt ruim. Mooie en grote welness, zwembad in een woord echt top wij gaan zeker nog een keer terug.

met oudere kinderen, Feb. 2012
"Heerlijk hotel"vertalen
naam naam
8,0

04-03-2012 Echt een heerlijk hotel, lekker eten, onder het hotel is een ski sportzaak waar je skis kan huren, verder prima zwembad, sauna en wellness

met een groep, Apr. 2011
"Heerlijk hotel!"vertalen
Cindy_B
8,0

20-08-2011 Een paar dagen in Hotel Bergland verbleven en het was een heel fijn hotel. Ligging is gunstig in het dorp, vlak naast het kabeltreintje naar de pistes. De kamers zijn ruim en modern ingericht. De badkamer is helemaal af, zelfs met een radio. Lekkere bedden met Oostenrijkse dekbedden.
Superhotel, zeker voor tijdens een skivakantie!

met een groep, Apr. 2011
"Mooi hotel"vertalen
Benny
9,0

16-07-2011 Dit hotel heeft een volledige vernieuwing doorgegaan.
Prachtige nieuwe kamers en spa en prima gangen menu.

Vlakbij de pistes.

Is eigenlijk een 5 sterren waard.

met partner, Apr. 2010
"Goed hotel!"vertalen
Willem
6,0

14-04-2010 Een geweldige week gehad in dit Hotel. De service en de medewerkers zijn echt top, allemaal heel vriendelijk en alles kan en mag. Het eten was ook van bovengemiddeld niveau!

Het hotel ligt een beetje in het midden van het dorp, dus zowel naar de Giggijoch- als de Gaislachgondel moet je een stukje lopen. Opzich geen probleem, want je krijgt een voucher om je ski's bij de liften te stallen.

Maar dan eigenlijk waar het om draait, dit hotel is deze week voor een half jaar dicht gegaan om compleet te renoveren! Er komt een gloednieuw hotel, dus alle vorige recenties over de kamers kunnen de prullenbak in. Van wat ik heb kunnen zien wordt het nieuwe hotel echt prachtig. Het nieuwe gebouw, gecombineerd met de hoogstaande keuken en de service van de medewerkers dan moet het nieuwe Bergland wel een topper zijn!

met vrienden, Mrt. 2010
"Een goed hotel, echt vakantiegevoel gehad!"vertalen
R. Pompe, De Zilk
9,0

05-04-2010 Het Bergland in Solden is echt een gastvrij hotel, met een prima prijs/ kwaliteits verhouding. Vriendelijk personeel, staat er voor je klaar.
Het hotel heeft nette grote kamers, deze worden elke dag schoongemaakt incl. de bedden. Het a la carte restaurant '' Wine en Dine" dat separaat, maar ook onderdeel is van het hotel is een culinair hoogstandje. Hier kun je echt super goed eten.
Wij hebben hier optimaal genoten, na een dag skiën in het geweldige skigebied van solden konden we heerlijk gebruik maken van de sauna en het zwembad.
Kortom: dit is een geweldig hotel!!!

met partner
"Super hotel!"vertalen
Hilde
10,0

17-01-2010 De afgelopen 2 jaar zijn we in dit hotel geweest. Ik kan niet anders zeggen dat het super was! Het personeel was erg vriendelijk en stond voor je klaar. Het eten was luxueuze, maar het was ook mogelijk om een snitzel met friet te bestellen.
Ik vind het een echt aanrader!

met oudere kinderen
"Prima hotel"vertalen
Ingrid
10,0

10-08-2009 Prachtige kamers, zeer lekker eten, vriendelijk personeel, een romantisch hotel met aangenaam zwembad en sauna.

met vrienden, 2009
"Wij gaan terug !!"vertalen
ANAIS V.
7,0

15-01-2010 Vorig jaar waren we met 2 volwassenen voor het eerst in dit hotel (skivakantie).
Zeer aangenaam hotel met mooi, verzorgd zwembad, sauna, etc...
2 Types kamers: traditioneel of modern ingericht.
Het eten was elke avond verassend, fijn en lekker!
Hier gaan we dit jaar terug!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?