Appartement Haus ober der Kirche

Appartement Haus ober der Kirche
Haus ober der Kirche

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus ober der Kirche bij:

1 review over Appartement Haus ober der Kirche in het Nederlands

Perfectie!

Tim Cruypelans, 28-1-2014

We verbrachten een heerlijk weekend in ' Haus Ober der Kirche '. Waar zal ik beginnen ? We kwamen met de auto aan na een lange reis - er is een grote carport rechts langs het huis waar u kunt parkeren - handig voor het uitladen van de bagage. Het huis is eigenlijk een groot huis met uitzicht op het dorp Sillian - omgeven door de prachtige Dolomieten. We werden hartelijk ontvangen door de vrouw des huizes - Barbara.

We werden meteen naar onze ruime penthouse appartement gelegen op de bovenste etage gebracht. We waren erg onder de indruk van het ontwerp en de hoge kwaliteit van de afwerking van het appartement. Het appartement heeft een volledig uitgeruste keuken met alle denkbare toestellen, een gezellige leefruimte met waterbed, een eethoek en een vrijstaande badkuip naast het bed en natuurlijk een badkamer met douche. We hebben het uitzicht op de vallei van onze ruim balkon heerlijk genoten.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus ober der Kirche in Sillian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus ober der Kirche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus ober der Kirche scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.