Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Haus Viola in het Nederlands

zeer vriendelijk, prima plek

fam Petra, 15-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben in januari een week bij Viola en Guenther in hun appartement verbleven.

Viola belde ons op vrijdag voor aanvang op om te vragen hoe laat we dachten aan te komen en om ons een goede reis te wensen. Ook vroeg ze direct of we voor zondag graag broodjes wilden hebben.

Kijk, daar worden wij vrolijk van, nog niet weg van huis zijn, maar je al meer dan welkom voelen daar waar je heen gaat.

Ons gezin bestaat uit 4 personen, 2 kids van 7 en 10jaar. Het appartment is niet heel groot en heeft slechts één slaapkamer. De bed/bank in de kamer is van dermate goede kwaliteit dat wij er alle 4 heerlijk heben geslapen,

Voor de wintersport vinden wij het een prima appartment. Vandaar dat we inmiddels voor 2012 al weer hebben geboekt.

De afsluitende schnapps op vrijdagavond was ook erg gezellig.

Gereisd familie in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Viola in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Viola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Viola scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.