Appartement Haus Katzinger

Weer vandaag-2°-4°

1 review over Appartement Haus Katzinger in het Nederlands

Leuke vakantie gehad

MenT, 22-3-2014

In juli 2009 verbleven wij twee weken in Haus Katzinger, Serfaus (Oostenrijk). Het huis ligt ideaal in Serfaus, en in Serfaus waren diverse mogelijkheden tot wandeltochten maken. Het was onze eerste vakantie met zijn tweeën, zonder auto en we hebben de auto niet echt gemist! Familie verbleef in hetzelfde gebied en we deden met hen boodschappen, anders ben je erg duur uit. Het appartement was zeer eenvoudig, maar wat prijs/kwaliteit echt wel prima. In het appartement zat een vaatwasser, een leuke luxe, al moest de hospita wel even voor doen hoe ze met haar hele gewicht de vaatwasser aan de praat kreeg. We hebben haar niet vaak gezien, maar als we haar zagen dan was ze vriendelijk en behulpzaam. We hebben een leuke vakantie gehad, hebben zelfs een dagje in de wolken gezeten. Veel mooie wandelingen gemaakt. Verwacht echter niet heel veel luxe voor die prijs!
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Katzinger in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Katzinger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Katzinger scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.