Appartement Haus Central

25 reviews over Appartement Haus Central in het Nederlands

Geweldig appartement

Katie1573, 21-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zaten in kamer 12 ALLES was goed op 1 ding na maar dat is voor iedereen persoonlijk. Had graag een wijds-uitzicht gehad wij keken nu op de winkels.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi ruim appartement

Maaike, 20-11-2016

Wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen (4-6-8 jaar) en zaten in appartement 2, deze ligt aan de achterkant van het complex, direct aan de tuin. Het is een mooi en ruim appartement, 1 slaapkamer is erg groot, hier staat een extra bed in. Er zijn 2 badkamers aanwezig waarvan 1 met bad. Het appartement was voorzien van alles wat we nodig hadden. In de tuin hadden we een tafel met stoelen. Ook zijn er ligstoelen aanwezig. Onze kinderen vonden de tuin erg leuk, deze is voorzien van trampoline, glijbaan, speelhuisje met zandbak. De speelkamer is klein maar voor onze kinderen prima, hierin staat een tafeltennistafel en voetbaltafel.

Haus Central ligt midden in het centrum, de supermarkt ligt er tegenover. Je bent overal dichtbij, 1 minuut lopen en je bent bij de metro. Erg aardige eigenaren! Het restaurant dat ernaast ligt is ook van hun, hier kun je erg lekker en goed eten. Kortom, Haus Central is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ruim appartement in een gezellig stadje

S. Vranken, 14-9-2016

Goed:

- veel ruimte

- midden in het dorp dus kortbij alle liften

- gratis zomerpassen voor de liften

- lekker eten beneden in het restaurant

- heel netjes en schoon

-veel opbergruimte

-tuin met speeltoestellen

In Serfaus is ontzettend veel te doen voor de kinderen. Speelweides, rodelen,

mountainbiken, funpark, wandelroutes voor kinderen, winkeltjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Central bij:

Er onbreekt je aan niets

NW, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Central is super! Ruim schoon appartement (nr5). Alles aanwezig, heerlijke bedden, 2 balkons, ruime hal, fijne douche en tv met Ned 1 en 2 :-)

Ruime tuin met speeltoestel, tafeltennistafel en trampoline. Vanuit het appartement 30 seconden die je naar de metro brengt.

Speelkamer stelt niet erg veel voor. Vriendelijke mensen die alles voor je willen doen.

Serfaus is een erg leuk dorp, ook in de zomer . Je ontvangt een Summercard waarmee je gratis met de liften naar boven kan en gebruik mag maken van de wandelbus en kidsclub.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super!

Ronald Kuipers, 14-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een week verbleven in Haus Central en zeer tevreden. Het appartement was superschoon, compleet, ruim en goed onderhouden. Zéker gezien de prijs. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

De ligging is perfect, Serfaus is fantastisch met en zonder kinderen erbij. Direct in het gezellige centrum zonder dat je last hebt van drukte. Alle kabelbanen zijn op loopafstand en daarvandaan is heel veel te doen. De auto is de gehele week één keer van de parkeerplaats geweest.

Dikke aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie plek in het dorp.

Bremer, 27-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We willen iedereen waarschuwen. Houd je deur goed op slot van het appartement . Onze portemonnee is gestolen terwijl we bij de familie in het appartement ernaast zaten en onze dochter op bed lag! Weken later kregen we bericht dat de portemonnee( zonder geld) 10 km verder was gevonden. dochter vd eigenaar zeer onvriendelijk!
Gereisd met vrienden in maart 2016

Geweldige accomodatie!!

Paul en Helma, 20-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zelden zo'n groot en goed appartement gehad. Alles ruim ingericht voor een hele schappelijke prijs. Ontvangst van de familie Greiter was goed. Ze staan altijd voor je klaar. Niks is te veel om het verblijf naar je zin te maken. De hele omgeving (Serfaus-Fiss-Ladis) is perfect voor families, maar ook om in de zomertijd alleen of met zijn tweetjes te vertoeven. Na een paar jaar Zwitserland is Serfaus in Oostenrijk een genot. De Sommercard (o.a.gratis gebruik van de 7 kabelbanen!!) is heerlijk. Er is in de directe omgeving heel veel te doen. Dus de auto nemen om het dal in te gaan is eigenlijk niet nodig. Haus Central doet haar naam eer aan. Alles binnen bereik: te voet of met wanderbus of metro). Ga zeker weer een keer terug!!
Gereisd met partner in juli 2013

zeer gastvrije eigenaar

naam naam, 16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

prima in het centrum gelegen, ook midweek buiten het hoogseizoen te boeken
Gereisd met vrienden in januari 2012

Geweldig appartement

Ingeborg, 8-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement was zeer netjes, ligging is prima. Veel te doen in de omgeving, zeker ook voor de kinderen. De moeite waard om dus ook in de zomer hier naartoe te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Geweldige ligging!

fam. Meijer, 7-8-2011

Prima appartement, wij hadden nr. 6 (vanaf de voorkant gezien in de kelder) en die is erg ruim (wij waren met ons vieren). We liepen zo de tuin in, waar 'n tafeltennistafel staat, 'n paar goals en 'n trampoline (waar onze dochter jammer genoeg uit is gevallen omdat 't veiligheidsnet niet goed sluit, en haar pols brak). Het enige nadeel van app.nr. 6 is, dat als er gasten in 't aangrenzende app. zitten, het erg gehorig is vanwege 'n dun tussendeurtje. Haus Central heeft 'n geweldige ligging, de MPreis (met bakker!) er precies tegenover en 'n halte voor de metro op ong. 50 mtr. afstand. De SuperSommerCard die je erbij krijgt is fantastisch: gratis gebruik van de 7 kabelbanen in Serfaus, Fiss en Ladis en gratis vervoer met de "wandelbus" tussen genoemde 3 plaatsen. Kortom: 'n prima plek van waar je talloze wandelingen kunt maken in 'n erg mooie omgeving (en bijna overal op de bergen is iets te doen voor kinderen van eigenlijk alle leeftijden). Wij hebben ons prima vermaakt!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Central bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Central in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Central scoort een 8.87 uit 10 op basis van 28 reviews.