Hotel Barbara ***

Barbara
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,6

12 reviews over Hotel Barbara in het Nederlands

We komen heel graag terug!

Sjaak, 7-8-2017

Gemoedelijk hotel.

Serfaus is een prima uitgangspunt voor een wandelvakantie met meerdere bergbahnen..

Het dorp is autoluw

Het hotel is gemoedelijk ingericht en heeft schone ruime kamers.

Vriendelijk gastvrij personeel doet moeite om het de gasten naar het zin te maken.

Iedere morgen is er een goed en uitgebreid ontbijtbuffet met gelegenheid om lunchpakket mee te nemen. 's Middags na het wandelen is er gratis koffie, frisdrank, fruit en gebak.

Het driegangenmenu is smakelijk met daarnaast een uitgebreid saladebuffet.

Wij komen al jaren In Barbara en komen volgend jaar graag weer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Een echte aanrader!!

Arjen , 13-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel 'Barbara' is een top hotel! Na 4 nachten te hebben verbleven, hebben we nog 2 nachten bijgeboekt, heerlijk. De service van het personeel is uitstekend. Ze zijn erg behulpzaam, attent en ze zien echt de mens achter hun klant. De ligging is 10 minuten vanaf de liften en bevindt zich in een rustige straat. Voordeel van dit dorp is namelijk het aantal auto's te verminderen, waardoor er een goed openbaar vervoer is (bus, liften en zelfs U-bahn door het dorp vanaf parkeerplaats tot de liften). De kamers zien er mooi uit, balkon en grote badkamer (geen bad). Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Het eten is heerlijk! Elke dag krijg je een nieuw menu (4-gangen maar liefst!). Daarnaast kregen we gratis liftpassen, zodat we gebruik konden maken van alle liften in Serfaus-Fiss-Ladis (gondels voor 4-6 personen).

Ik zeg: doen! 😄

Gereisd met partner in juli 2015

Zeer kindvriendelijk en gemoedelijk hotel

Borre, 5-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel heeft fantastische voorzieningen voor kinderen. Het eten is van een uitstekende kwaliteit en het personeel en de eigenaresse zijn zeer vriendelijk. De ligging van het hotel is goed, dichtbij het metrostation naar de skiliften.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Tophotel !

Familie Arkes, 3-3-2015
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn de afgelopen 3 jaren naar Hotel Barbara geweest en onze kinderen van nu 9 en 11 willen volgend jaar weer.

Het is een ontzettend gastvrij hotel, bij aankomst werd ons nog een ontbijt voorgezet en bij vertrek kregen we een lunchpakket mee.

Het hotel heeft 2 speelkamers waarvan 1 met kleine ballenbak en tafeltennistafel, ook zijn er in de hotelbar spelletjes verkrijgbaar.

De sauna in het hotel is ook heerlijk. Daarnaast is het een schoon hotel.

Het eten is prima, meerdere gangen en als de kinderen iets van de kaart niet lustten, kan je gewoon wat anders vragen.

Het hotel ligt vlakbij de metro, middenin het dorp, maar tevens op prima loopafstand van de gondels.

Het skigebied Serfaus is groot en fantastisch, mede door de connectie met Fiss en Ladis waardoor je mooie tochten kan maken. De Masner is ook een echte aanrader, vooral voor het uitzicht.

Serfaus is zeer kindvriendelijk; nederlandse skileraren, speeltoestellen bij de piste, Berenpiste, Dinopiste, funpark.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Prima hotel

Oude Booijink en Vos, 10-2-2015
    • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel met uitstekend ontbijt en diner. zeer vriendelijk personeel. Komen al jaren hier en zullen ook nog vele jaren blijven komen.
    Gereisd met vrienden in februari 2015

Hotel Barbara

Henk, 5-2-2015
    • Ligging t.o.v. pistes7

Heel vriendelijk en gastvrij

Zeer goede keuken

Gereisd met partner in januari 2015

Hotel waar ik mij thuis voel

Romy Steinbrück, 1-10-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Heel prettig en verzorgd hotel in een rustige omgeving.

Mooie, schone en ruime kamers.

Uitgebreid ontbijt met lunch pakket, heerlijk gebak middags en het avond eten is uitstekend.

Het personeel is heel vriendelijk , zorgzaam en er is altijd tijd voor aandacht en paar lieve woorden voor de gast.

Gereisd met partner in september 2013

Hotel met hart en ziel

Eric, 14-9-2013
    • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Nette, schone en ruime kamers.

Bij half pension is een gratis lunch pakket (zelf samen te stellen) en middags koffie, fris en gebak bij de prijs inbegrepen.

Goed ontbijt met ruime keuze.

Avond eten zou in een hotel met meer sterren zeker niet misstaan.

Dit is een hotel waar je heel graag weer naar terug komt.

Gereisd met partner in september 2013

Schoon hotel

anitaoome, 6-2-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Barbara ligt in een rustige straat boven de hoofdstraat. Bij het hotel is niet veel parkeergelegenheid, maar er kan wel gebruik worden gemaakt van de parkeergarage in het dorp.

De kamers zijn netjes en schoon, de handdoeken zijn hard.

De bediening in het restaurant is aan de rommelige kant. Na 3 dagen wist men nog niet in welke kamer we zaten.

De bar sluit op tijd en is op woensdagavond tijdens het nachtskien gesloten.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Zeer leuk familiehotel

Nicole, 29-6-2009

Verbleven in dit hotel begin Juli 2007 - aangenaam hotel, vriendelijk personeel en zeer gemoedelijk. Het personeel was altijd geinteresseerd naar waar de wandeling naartoe ging. Een pluspunt in dit hotel is zeker dat je een lunchpakket kan klaarmaken tijdens het ontbijt en er is ook een vieruurtje voorzien. Dit alles gratis bij Half-Pension. Bij aankomst krijg je een gratis pasje (met kleine waarborg) waarmee je alle liften kan nemen in Serfaus/Fiss en Ladis en het openbaar vervoer kan gebruiken. Avondeten was eenvoudig maar lekker. Het hotel is zeer kindvriendelijk - er is een mooie speelruimte waar de kinderen kunnen ravotten. Dit is een hotelletje waar we zeker nog teruggaan.
    Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Barbara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barbara in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barbara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barbara scoort een 9.11 uit 10 op basis van 16 reviews.