8,3

21 reviews over Hotel Astoria in het Nederlands

Goed hotel maar geen 4 sterren waardig

George, 4-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamer was prima en mensen bij de receptie waren zeer vriendelijk. De bediening daar in tegen was puur zakelijk
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig!

geert, 31-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

In 2009 heb ik ook een review geschreven, toen vond ik hotel 3 sterren waard ipv 4.

Het hotel heeft inmiddels een aantal upgrades ondergaan dus tijd voor een nieuwe recensie!

De menukaart is vernieuwd en ik vind het eten van een veel hoger niveau. Rode kool is niet mijn favoriet maar met de honing-sinaasappel dressing was het zeer smakelijk.

Daarnaast tilt het nieuwe wellnessgedeelte het hotel ook naar een hoger plan. Jacuzzi, infraroodsauna, 2 finse sauna's, stoombad en regendouches.

De upgrades hebben niet gezorgd voor extra grote prijsverhogingen.

Conclusie: wat mij betreft verdient hotel absoluut zijn 4 sterren!

Gereisd alleenreizend in september 2015

Fijn hotel met nette kamers

Simon, 22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zojuist een week verbleven in het hotel. Het hotel is zeer gunstig gelegen in het centrum van het dorp met ruime parkeergelegenheid op eigen terrein. De comfort kamer welke wij hadden was perfect met apart toilet en balkon met uitzicht op het dorp. qua eten was er variatie genoeg echter met de smaak van een massakeuken (warmhoudbakken)
Gereisd met partner in februari 2015

Zeer goed hotel

Stan, 1-9-2014

Een zeer goed, leuk en Proper hotel. Vriendelijke bediening, niets is teveel. Eten is lekker en oostenrijks, enige minpuntje is de keuze van het menu. (keuze uit vlees en vlees, enkel op vrijdag vlees en vis).

Plek om terug te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2014

Kamer te klein

ann, 20-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

De kamer was te klein voor 4 personen en het zetelbed voor de kinderen was net een plank. Het skikot had nog geen skibottendrogers, zodat we de volgende dag met vochtige botten mochten gaan skiën. Bovendien kreeg je per kamer een kastje voor de botten. hier moest je maar eens 4 paar botten proberen in te duwen. hebben ze dan maar mee naar de kamer genomen, zodat we nog mindr plaats hadden. Het eten is ok. Je mag kiezen tussen 3 menu's. Ook het ontbijt biedt voldoende variatie
Gereisd familie in februari 2013

Fijn hotel in het centrum van het dorp Serfaus.

Robert-Jan Schuurman, 8-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk personeel, gezellig hotel, goede voorzieningen en nette kamers.
Gereisd met vrienden in februari 2013

Gewoon lekker

Naam Naam, 24-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Redelijk afstand van de liften, lekkere wandeling 's ochtends als de skies in de opslag bij de lift staan. Mooie sauna en stoombad en lekker eten.
Gereisd met vrienden in december 2012

Wij zullen er niet meer zo snel boeken

Hermen, 12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Februari 2012 in nhet hotel geweest. Het eten vinden we echt niet goed, zeer eentonig en slecht bereid wordt weinig aandacht aan besteed. De bediening zegt geen twee worden teveel en de hartelijkheid die in we in veel hotels in Oostenrijk gewend zijn is ver te zoeken. Ook de hulpvaardigheid van het personeel is beroerd. Wij vroegen halverwege de week op strartkabels die waren er niet en we moesten het verder maar zelf uitzoeken. De kamers zijn echt niet slecht en het wordt keurig schoongehouden daar hebben we absuluut geen klagen over gehad.
Gereisd met vrienden in januari 2012

een top hotel

fcvdam, 18-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

een super hotel top bediening

eten te gek

om bij de piste te komen stap je in de metro die ligt op 63 meter van het hotel

zeer ruime kamer

Gereisd met vrienden in januari 2011

Een fatastiche plek. Echt een aanrader.

Sonja Debie, 2-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Astoria in Serfaus is een prachtig hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Schone kamer, iedere dag schone handdoeken. Prima kok. Wij zijn 10 dagen geweest en hebben er geen dag hetzelfde gegeten. Een verrukkelijk en heerlijk ontbijtbuffet. Sauna, Turks stoombad en Whirl-pool. Kindvriendelijk en prijs technisch erg aantrekkelijk.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria scoort een 8.27 uit 10 op basis van 24 reviews.