Appartement Apart Rubin

Apart Rubin
6,3

• Ligging t.o.v. pistes6,3

2 reviews over Appartement Apart Rubin in het Nederlands

Te veel overlast, dus éénmalig.

Likor, 10-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Onderin het gebouw zit een pizzeria. In de zomermaanden rijdt er vanaf een uur of 5 tot een uur of 10 een luidruchtige scooter om pizza's te bezorgen. Personeel van de pizzeria gaat aan de achterkant, dus naast de ramen van de slaapkamers staan roken. De lucht waait dan lekker naar binnen. Aan diezelfde achterkant staan ook de afvalcontainers. Als de pizzeria gaat afsluiten wordt als laatste het afval weggegooid. Dit kan gerust om half 12 nog zijn, zodat je er niet alleen zelf van schrikt, maar ook de kinderen er wakker van worden. Een paar keer per week worden de containers dan weer geleegd. Dat is dan tussen 6 en 7 uur in de ochtend.

De eigenaren zeggen niet meer dan gedag en hebben altijd haast, dus een gezellig gesprekje zit er niet in. Zijn we niet gewend in Oostenrijk. Dit is ook het eerste appartement in Serfaus dat geen zwembad pasjes geeft. Kost je toch weer iedere keer € 17,50 voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Het appartement is goed schoon. We hadden 2 slaapkamers en 2 badkamers in appartement Citrin. De 2 badkamers leek ons eerst overbodig, maar omdat het water in de douche van de ene badkamer op een gegeven moment niet meer wegliep, konden we in de andere badkamer in bad.

De ligging is inderdaad rustig, maar door alle herrie van personeel en scooter is het hier toch heel rumoerig en komen wij hier niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

geweldig appartement pas nieuw gebouwd

Maria Scheffer, 20-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, ruime badkamer met ligbad en het geschakelde appartement had een aparte douche. We hadden 2 wc´s en ruime zithoek, keuken, groot balkon op het zuiden. In complex zit wellness bereich met sauna, infra rood cabine, stoomcabine en diverse erlebnis douches, ook zit er een pizza en pasta restaurant met kinderhoek en buiten een kinderspeeltuintje en terras. Ligging is vlakbij liften, vlakbij dorpscentrum en VVV en station voor treintje dat onder serfaus doorloopt. Met Sommercard gratis toegang tot de gondels, treintje en zwembad met speeltuin. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Onze kinderen zijn 6, 9 en 12 en hebben zich prima vermaakt (ook dankzij internet!)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Rubin in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Rubin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apart Rubin scoort een 6.25 uit 10 op basis van 2 reviews.