• Ligging t.o.v. pistes10,0

2 reviews over Appartement Apart Bergheim in het Nederlands

Nette appartementen, dicht bij liften

Sebastiaan, 19-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Complex bestaat uit 5 appartementen varierend van 2 tot 6 personen. Wij hadden app 3. Met 2 slaapkamers. Alles prima in orde. Mooi en ruim appartement. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het app ligt vlakbij de liften en skidepot aan het eind van het dorp. Ideaal gelegen dus. Wij komen graag nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Mooi appartement

Frank van Baal, 17-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement, alles is aanwezig en zeer zuiver, zelfs handdoeken werden gewisseld, nette infobalie waar alle info van wat er te doen is te vinden is.

Gastvrouw is erg behulpzaam en net, het huis ligt ong. 25 meter omhoog klimmen van de liften, maar is goed te doen, wij zaten in een mooi app. met 2 grote balkons waar het savonds goed toeven was, ook de sauna is prachtig aangelegd, kortom een mooi app. voor een redelijke prijs, wellicht dat we nog eens terugkomen!

Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Bergheim in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Bergheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apart Bergheim scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.