Beoordelingen Appartement Angerhof

Angerhof
22 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Angerhof
Dorfbahnstraße 23, A-6534, Serfaus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angerhof in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Angerhof scoort een 8,8 uit 10, op basis van 22 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angerhof in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angerhof, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Angerhof de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 17 vakantiefoto's van Appartement Angerhof vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Appartement Angerhof met andere accommodaties in Serfaus.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

22 beoordelingen over Angerhof

22 beoordelingen
8,7
9,1
8,9
8,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Feb. 2014
"Goed appartement"vertalen
rocky
8,0

18-03-2014 Voor de 2e keer verbleven in dit appartement. Alles is goed geregeld, schoon en ons appartement had een prachtig uitzicht. Alles is aanwezig.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Super vakantie gehad"vertalen
ans
9,0

23-07-2013 We hebben een superleuke vakantie gehad in Serfaus, mede te danken aan ons verblijf in Angerhof.
Thomas en Martina doen er alles aan om het verblijf aangenaam te laten verlopen.
De appartementen zijn echt keurig en supernetjes, echt helemaal prima!
We hebben er heerlijk gewandeld; ik zou er zo weer heen gaan.

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Wederom prima vakantie gehad"vertalen
darkyduck
8,0

24-02-2013 Vorig jaar helaas over geslagen omdat onze reservering niet was doorgekomen, erg jammer. Dit jaar was er wel weer plaats en het was wederom prima vertoeven in het appartementencomplex.
Ideaal blijft de bakker onder het chalet en de ruime opzet van het appartement (kamernr 5).
We zijn rond 10:30 aangekomen en ons appartement was toen al klaargemaakt en brandschoon zoals altijd.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Voor de derde keer geweldig!"vertalen
Saskia Mensink
10,0

10-09-2012 Vorige maand zijn we weer naar Angerhof geweest. Het was weer geweldig. Een prima appartement, perfecte ligging, zeer hartelijke eigenaren, bakkertje beneden, Sommercard (met een nog betere wandelbusregeling dan voorgaande jaren), voldoende speelgelegenheid, schitterende omgeving. Als je hier eenmaal bent geweest dan wil je terugkomen. En dat hebben we gedaan!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Heel goed appartement."vertalen
J. Toepoel
9,0

04-08-2012 Angerhof is idd brandschoon en goed ingericht. Wij hadden app.nr 5. Geen negatieve dingen over te melden. Eigenaren zijn erg aardig. Serfaus is leuk en het was er druk. Idd erg handig dat je vlakbij op de metro stapt en die je zo in het centrum of bij de gondels afzet. Als we nog eens naar Serfaus gaan, kiezen we weer voor Angerhof !

met jonge kinderen, Feb. 2012
"Appartement op de bgg"vertalen
soof
6,0
7,0
5,0
7,0
6,0

12-02-2012 Zoals alles in oostenrijk, ook hier keurig schoon. Last min geboekt voor 2 vlw en k4 jr. Prijs ong 1000 e. App nr 10 ligt op de bgg en heeft eigen ingang. Woonkmr en keuken ongezellig geheel door te witte muren, laminaat vloer en laminaatkleurige meubels...alles is bijna nieuwstaat maar niet gemutlich qua uitstraling. Kastruimte vold, kleine maar prima badkmr. Slpkmr en 2pp bed ok, 1 pp bed beneden peil. Zeker niet geschikt voor volw, onze 4 jarige heeft er goed op geslapen met extra kussen in kuil. Tegen de verwachting in was er geen tuin of prive plaatsje buiten, maar lag het app aan de parkeerplaats van het complex en naast de garage van het taxibedrijf van de eig. Echt overlast hebben we hiervan niet gehad, maar het uitzicht is verre van gezellig. Als je iets verder kijkt dan de geparkeerde auto's zie je overigens wel de charmante kerktoren. Andere app in dit complex zien er op de foto's van de website goed uit, zouden een aanrader kunnen zijn. Contact met eig was prima.

met jonge kinderen, Feb. 2011
"Weer heerlijke vakantie gehad"vertalen
darkyduck
8,0

27-02-2011 Wederom een 3-kamer appartement gehuurd, ditmaal in het hoogseizoen.
Omdat onze nachtreis voorspoediger verliep dan gepland waren we al om 07:30 aangekomen. Na aanmelden hebben ze onze kamer als eerste schoongemaakt waardoor we al om 09:00 in ons appartement konden, klasse service dus.
Maria Purtscher was weer supervriendelijk.

Appartement was, net als vorig jaar, brandschoon en alles prima geregeld, we verheugen ons al weer op volgend jaar...

met jonge kinderen, Dec. 2010
"Schoon, netjes en vriendelijke mensen"vertalen
fam. Poortinga
9,0

27-12-2010 Mooie, grote appartementen. Het complex is schoon en netjes. Ligt gunstig ten opzichte van de U-bahn en een bakker op de begane grond. Een aanrader.

met partner, Aug. 2010
"Heerlijk appartement"vertalen
liesbethakkermans
9,0

09-12-2010 Het appartement is van alle luxe voorzien, prima bed, leuk zitje binnen en balkon, er zijn trouwens verschillende appartementen wij hadden een klein appartement voor 2 pers. keuken van alle gemakken voorzien en een goede lokatie tov. liften en winkels en bussen.

met oudere kinderen, Aug. 2010
"Ruim, schoon en vriendelijk"vertalen
dickydik
9,0

05-09-2010 Na de deceptie wat Haus central betreft, hebben we Angerhof ontdekt! wat een warm bad vergeleken met de verhuurders van Haus Centraal. Hoe mooi en schoon het is en hoe super vriendelijk de verhuurders zijn heeft men reeds beschreven, klopt allemaal !
Voor mijn gezin met grote kinders was de lokatie super, via een korte route konden ze zo naar het gratis zwembad, trampoline lopen, en vergeet de x-trees niet...top!
Heerlijk op een van de twee grote balkons gezeten, we hadden app 6 heel groot.
In de zomer is de verkeerssituatie wel anders dan in de winter. Er is veel verkeer dat om zes uur al gaat rijden, tractoren en veel bouwverkeer. Ook een minpunt is de kerkklok, die om 6.00 uur 75 keer luidt!! Zodat dan ook het hele dorp om 7.00 uur aan het werk gaat.
De eigenaar heeft een taxibedrijf en onderneemt allerlei mooie tochten waarvoor je je kunt aanmelden ( Merano, Samnaun)
Kortom : Angerhof heeft onze zomervakantie helemaal goed gemaakt!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?