Aparthotel Alpenjuwel ****

11 reviews over Aparthotel Alpenjuwel in het Nederlands

Geweldig

11steden, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch gelegen hotel, dichtbij de skiliften, gastvrij personeel, ruime prachtige kamers, uitgebreid en gevarieerd ontbijt.
Gereisd met partner in augustus 2017

Uitzicht op stalen brandtrappen vanuit appartement

Arja, 5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met 4 personen, wij en onze 2 kinderen van 18 en 21 jaar, boekten een appartement voor 4-6 personen in het goed beoordeelde aparthotel Alpenjuwel in Serfaus. Helaas kregen wij een appartement op verdieping -2, naast het skidepot toebedeeld. Dit appartement heeft maar 2 ramen, die slechts zicht geven op een zeer uitgebreid, overkapt, stalen brandtrappen stelsel. Hierdoor valt er ook geen direct licht binnen. Het heeft geen terras of balkon. Een enorme teleurstelling als je een goed appartement boekt in een mooie wintersportplaats als Serfaus. Vind hierover niets terug op de site of in reviews. Als ik dit van te voren had geweten, had ik dit appartement niet geboekt! Bij de receptie nog gevraagd of we misschien zouden kunnen wisselen van appartement, maar dit was niet mogelijk. Wel is het appartement ruim en beslist heel verzorgd en ligt dichtbij de skiliften.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Hier komen we zeker terug!

Familie Thijssen, 17-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Serfaus is al jaren een vakantieadres voor ons. Dit jaar boekte we Alpenjuwel. Een schitterend appartementen/hotel complex pal aan het liftstation. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en een perfect appartement in ontvangst mogen nemen voor twee weken. Het hotel appartement kent perfecte faceliteiten. Goed ontbijt, zeer mooie welness en relaxtruimtes een heel mooi speelverblijf voor jonge kinderen en een spellenkamer. Dagelijks worden de kamers schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Waarbij we extra onze complimenten uit willen spreken over kamermeisje Claudia. Het hotel/appartementen complext beschikt wel over twee gedeelten. Advies is om in het nieuwe gedeelte te reserveren. Kamer nummer 313 is voor 4 personen daarin een perfecte optie! (ruime ouderslaapkamer, slaapkamer in ruime woonkamer en een bedbank. Ruime badkamer met dubbele wastafel een inloopdouche en een bad. Dubbel balkon met perfect uitzicht)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

geweldig hotel

suus, 6-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit was de derde en mooiste vakantie in Oostenrijk in de zomer. We kregen een grote kamer met 2 badkamers. Superschoon, geweldig ontbijt en lekkere bedden. De kinderen waren elke dag weer benieuwd hoe de handoeken en bedden gevouwen waren. Mooie ligging en genoeg te doen voor de kinderen. Een dikke tien.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldige plek!

Paul Du Ville, 7-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven in maart 2013 2 weken op appartement: 4 volwassenen (ouders en grootouders) en 2 kinderen ( 1 en 4 jaar), en gaan in maart 2014 terug. Heel mooi appartement en bijzonder ontbijt. Ideaal gelegen: 100 m van de gondelbanen.

Iedereen verheugt zich nu reeds op deze vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Een juweeltje

mevrouw Bruijn, 3-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het zag het schitterend uit. Ook de sauna faciliteit was bijzonder. We zijn benieuwd hoe het hotel eruit ziet als ze helemaal klaar zijn met verbouwen. De kamer was naar verwachting stukken groter en had zelfs 2 badkamers. De kwaliteit van de slaapbank echter was slecht. Dat is het enige minpuntje. We hebben genoten van het ontbijtbuffet.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

Zeer netjes, 3 app met 10 pers geen klacht gehoord

DvdA, 3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

5 stellen met mix qua leeftijd ca 35 jaar. beoordeling unaniem goed, zeer netjes. fijn dat er een ski locker in kelder is en zeer kort bij lift. Nu week terug nog geen klacht gehoord.
Gereisd met vrienden in februari 2013

heerlijk hotel

Saskia Smit, 4-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel, perfecte ligging t.o.v. skilift, netjes onderhouden.

We hadden een appartement in dit hotel, wat ideaal is met een kleine. Ruime woonkamer, groot balkon met schitterend uitzicht aan de zonkant, mooie ruime badkamer.

Minpunt: de bar was 's avonds niet geopend! Dat was voor ons een reden om dit hotel te boeken. Als de kleine lag te slapen zouden wij met de babyfoon nog wat kunnen drinken. HELAAS!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

goed hotel

jrs, 3-9-2010

goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel.

de kamers zijn ruim en netjes schoon,ook de badkamers worden perfect onderhouden ,de entree waar de receptie zich bevind is minder.

Het ontbijtbuffet is ruim van opzet en wordt goed bijgevuld.

een nadeel is dat er 's avonds bijna nooit geen personeel in de bar te vinden is en men hier dus niets hoeft te drinken.

ook de eigenaar is erg op zichzelf en niet erg gastvrienedelijk(het tegenovergestelde van zijn personeel)

Gereisd met partner in augustus 2010

Toplokatie

Rutger, 12-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn met zijn vieren afgelopen maart 2009 een lang weekend geweest. Via internet rechtstreeks geboekt. Verliep uitstekend. kamers waren netjes en zeer ruim. Ski verhuur zit onder in de kelder en is in 1 woord geweldig geregeld. Ben al bezig om in 2010 weer te boeken...
Gereisd met vrienden in maart 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Alpenjuwel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alpenjuwel in Serfaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alpenjuwel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alpenjuwel scoort een 8.62 uit 10 op basis van 14 reviews.