Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel St. Georg**** bij :

1 review over Hotel St. Georg in het Nederlands

Theo Pater, 19-8-2007

9 dagen vakantie gehad in dit keurige hotel. Je kunt kiezen uit hotel/ontbijt of appartement met/zonder ontbijt. Wij hadden een van de vier appartementen in dit hotel zonder ontbijt. Ons appartement nr. 207 heeft twee balkons, een mooie grote slaapkamer, woonkamer met slaapbank, bad/douche en een kleine keuken met slechts twee kookplaatjes. Onze kinderen sliepen op de fijne bedden en wij op de slaapbank. Dit is ons slecht bevallen. Wij stonden elke morgen gebroken op. In de appartementen onderling zit wel verschil in groote en/of uitvoering.

Parkeergelegenheid op eigen terrein. Het hele complex ziet er werkelijk tip top uit maar is absoluut niet gericht op kinderen. En naar onze mening is dat ook niet de doelgroep. Er is wel een klein binnen-zwembad maar deze is ook niet kindvriendelijk. Sauna gebruik is incl. 3x per week. Mooie kleine tuin met ligbedden en parasols. Ligging t.o.v. het centrum is goed. Is lopend wel te doen. Maar onze zomervakantie zullen we er niet meer doorbrengen.

Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Georg in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Georg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. Georg scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.