Appartement Sonnwend Appartments

• Ligging t.o.v. pistes9,1

66 reviews over Appartement Sonnwend Appartments in het Nederlands

heel goed

Marion en Rinus, 7-9-2015

Mooi appartement in een prachtige omgeving. Goede en attente gastvrouw die ons talloze tips heeft gegeven.
Gereisd met partner in augustus 2015

op alle gebied een topper

Katrin en Hub, 18-6-2015

Goede wijn behoeft geen krans. Bep is een geweldige en gemotiveerde gastvrouw, die vertrouwen geeft. Bruikbare tips, zeker wat betreft activiteiten ter plaatse of (naaste) omgeving. Door de G7 top en de Bilderbergconferentie moesten we onze plannen iets aanpassen. Bep heeft hier ongevraagd nuttige tips gegeven.

Bep bedankt!!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Gewoon omdat het niet beter kan, fantastisch,

Fam Staal, 28-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

De accommodatie Sonnwend Appartments in Leutasch is zeer goed. Een gastvrouw (Bep) die begrijpt wat haar gasten willen en er alles aan doet om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Klantvriendelijkheid staat bij haar bovenaan de lijst. Met daarbij een prachtige omgeving die de aandacht blijft trekken. Tijdens ons verblijf werden wij door onze gastvrouw Bep wegwijs gemaakt in de omgeving met een prachtige wandeling door de bergen. Zij bracht ons met haar auto naar een top locatie en fungeerde met veel enthousiasme als gids., dit geheel gratis. De insteek van Bep is dat een ieder, oud en jong moet genieten van een vakantie bij haar in het appartement Sonnwend. In de directe omgeving van het appartement zijn diverse restaurants, een grote supermarkt, geldautomaat en bushalte.aanwezig. Wij gingen mede naar deze locatie om te kijken of de omgeving goed was voor ons om in de wintermaanden te langlaufen. Het resultaat twee weken wintersport geboekt bij Sonnwend. Een top locatie.
Gereisd met partner in september 2014

een plek waar je graag terug komt

gaston hendrikx, 22-7-2013

Fijne gastvrouw, mooi appartement, goed onderhouden, netjes. Genoeg restaurantjes in de buurt, waar je lekker kunt eten. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden. Supermarkt dicht in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Het is als thuiskomen.....

van der Valk, 8-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een fijn appartement, van alle gemakken voorzien, gunstig gelegen, behulpzame toffe gastvrouw.
Gereisd anders in maart 2013

Super appartement

mirjam kiewik, 25-9-2012

Appartement Sonnwend is echt super!! Wij waren hier voor de tweede keer.

Ligging is ideaal voor vele uitstapjes en wandelingen.Alle voorzieningen dicht in de buurt. De ontvangst was weer bijzonder warm! Bep doet alle moeite om je het naar dezin te maken.Super gastvrouw! We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in september 2012

Super verblijf!

Vera Baadjou, 26-6-2012

Inmiddels alweer voor de 4e keer super ontvangen door gastvrouw Bep Mraz. Mooie kamers, gezellige Stube en geweldige service!
Gereisd met vrienden in juni 2012

lekker terrasje !!!

Maurice en Annon, 17-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van 12 dagen Leutasch, bij Sonnwend.Het was weer heerlijk om er even uit te zijn, zelfs met minder goed weer nog lekker kunnen relaxen op het terrasje aan de achterzijde van Sonnwend en kunnen opladen in het zonnetje op een prettige ligstoel.Heerlijk gewandeld langs de ache,naar de gaistal/hammermoosalm en prachtige wandeling gemaakt vanuit Sonnwend naar de lottenseehutte.Super gegeten bij de weidachstube en Triendlsage.

Bep bedankt voor je gastvrijheid en zeker tot een volgende keer !!!!

Groetjes Maurice en Annon

Gereisd met partner in juni 2012

prachtig appartement

Peter en John, 23-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

net terug van een super mooie vakantie bij sonnwend appartementen.

Dit was de achtste keer dat wij bij sonnwend waren,en het is nog steeds erg mooi.

Gastheer Otto en gastvrouw Bep zijn zeer behulpzaam in alles wat men vraagt.

Mooi ruim appartement gehad met veel luxe.

Bep en Otto,nogmaals hartelijk voor de mooie vakantie en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement om te onthouden

afmeer, 17-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijne accommodatie, schoon appartement, zeer centrale ligging in Leutasch vlakbij supermarkt en bushaltes. Dit was handig aangezien wij in de winter geen auto tot onze beschikking hadden en met ons busticket menig ritje maakten om vervolgens bijv. terug te wandelen over schitterende geruimde wandelpaden door de prachtige natuur. Het was heerlijk dat we al om 09.30u, na aankomst van onze vroege vlucht in Innsbruck, het appartement in konden! Goed geregeld door eigenaresse Bep, die van alle markten thuis was en ook de taxi-transfer geregeld had.
Gereisd met vrienden in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnwend Appartments in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnwend Appartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sonnwend Appartments scoort een 9.37 uit 10 op basis van 67 reviews.