Hotel Sonnenresidenz Alpenpark ****

Kinderparadijs!

Sabina, 15-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Centraal gelegen

ontelbare faciliteiten voor zowel grote als kleine kinderen

gratis creche maar jammer genoeg niet Nederlandstalig dus onze dochter (2) voelde zich niet op haar gemak.

Familiekamers met aparte kinderkamer zijn zonder deur dus eigenlijk ook niet gescheiden dus klein minpuntje (in de zomer kan je op terras zitten maar in de winter is dat lastiger als de kleinste slaapt) Alles voor kleine kinderen aanwezig op de kamr (kinderwcbril, verzorgingsmat, luieremmer, mooi opgedekt babybed. Het restaurant had apart kinderbuffet alsook babymelk in poedervorm (hipp) van alle soorten! Gratis fietsen (met zitje), gezellige bar met livemuziek (en babyfoonbereik :o) ) maar ook aparte babyfoonservice vh hotel dus eigenlijk niet nodig apart.

Gereisd met partner in juni 2015

T.Hoebe, 7-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel is wat ons betreft een aanrader. Wij herkennen dan ook niet het commentaar van de vorige schrijfster. Onze kamer was schoon. Elke dag handdoekwissel inclusief de badlakens tbv sauna en zwembad. Rondom zwembad heel schoon. Er lag niets op de grond. Ontbijt hebben we nog nooit zó uitgebreid gezien. Omeletten, roereieren en pannenkoeken werden vers ter plaatse gemaakt. Avondeten zeer chique. 4 tot 6 gangen. Het is een hotel welke ook gericht is op kinderen maar ook op volwassenen. Kinderen hadden eigen buffet en zelfs voor baby's was er een eigen buffet. Koks gingen 's-middags in de tuin verse kruiden plukken tbv het eten. We verbleven hier 4 nachten. Ja het is wel prijzig maar daar krijg je dan ook wel wat voor terug. Zouden hier graag willen terugkeren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Laatste keer.

Vrouwtje theelepel, 27-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 4e keer naar het alpenpark afgereisd en gelijk de laatste..... Waar het vorige jaren perfect was (vorig jaar al minder), is het nu gewoon slecht. De kamers niet schoon, ontbijt en vooral lunch is een lachertje. Waar de vorige jaren de lunch nog goed was komen ze nu met brood wat over is van de ochtend, geen enkel beleg en elke dag dezelfde pasta. Het restaurant is afgeladen met jankende baby's en ziet er smoezelig uit. Waar de vorige jaren iedereen nog netjes gekleed aan het diner kwam lopen de heren nu nog net niet in zwembroek. Het eten is daarentegen wel goed. Rondom het buiten zwembad is het ook vies, troep op de vloer en oude stoelen. Waar de eigenaren zich vorige jaren vaak lieten zien, waren ze nu spoorloos. Veel Poolse seizoenwerkers.. Voor de aanzienlijke bedragen kan je in Oostenrijk wel veel betere accomodaties vinden. Jammer, wij komen niet meer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Het beste hotel ooit

tvoogd, 15-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Tijdens ons verblijf hebben we een geweldig verblijf gehad ruime kamers, 3 zwembaden Binnenbad, Verwarmt buitenbad, buitenbad (alleen zomers geopend). Lekker eten top
Gereisd anders in januari 2015

Voor ieder een aanrader

Nieuwenhuizen, 9-10-2011

Wij zijn "per ongeluk" in dit hotel terecht gekomen omdat Haus Stefanie voor ons iets te vroeg dicht zou gaan. We hadden het niet beter kunnen treffen. Geweldige mensen (service) vriendelijk en voor alles is een oplossing. Eten meer dan geweldig. De kamer en alle extra's zou het hotel eigenlijk een ster meer moeten geven. Misschien is de prijs wat aan de hoge kant maar staat in prima verhouding voor wat er geboden wordt. We hebben er 11 dagen gezeten en zijn in die tijd in de watten gelegd en zo moet een vakantie ook zijn.
Gereisd met partner in september 2011

Heerlijk hotel

Jan, 22-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij komen hier al jaren. Het is steeds weer voortreffelijk hier!!

Het hotel heeft een apart verwarmd zwembad voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

ons beste hotel in oostenrijk

fam. bijnens rudi, 8-9-2011

top hotel met uitstekende kwaliteit van wellness tot verwarmd binnen en buitenzwembad.tennis,kegelbaan,biljard enz.uitgebreid warm en koud ontbijtbuffet en uitstekende 4 en 5 gangenmenu of buffet opgediend door bekwaam personeel.goede bar met muziek.zelfs de bagage komen ze uit de auto halen tot op kamer en iedere dag snoepjes voor onze klein hondje.zeer behulpzaam personeel.dit is gelijk een vakantie moet zijn top
Gereisd met partner in juli 2011

AANRADER !!!

Greet, 22-8-2011

Mooi verzorgd hotel, op wandelafstand van het gezellige centrum en station. Uitstappen naar Innsbruck, Garmisch Partenkirchen en Munchen vanuit station heel interessant wanneer het geen mooi wandelweer is. Eten was een dikke 10 waard. Verwarmd 25 M bad (buiten ) ideaal om baantjes te trekken, ook bij slecht weer. Rustig omdat er voor kinderen een appart zwembad was. Grote fitness volledig in orde. Wellness mooi en verzorgd. Personeel zeer vriendelijk. 's Avonds veel mogelijkheden om je te amuseren: Kegelen, Bar ,... Hier komen we zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juli 2011

geweldig

limbertie, 16-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij hier een week in de zomer geweest en we hebben een geweldige week gehad.

Super mooie en schone kamers met lekkere bedden.

3x per dag heerlijk eten (ook voor de kinderen en zelfs voor baby's worden hapjes gemaakt) Heerlijke zwembaden, Leuke speelkamer waar voor de kinderen heel veel leuke activiteiten worden gedaan. Er is in het hele hotel van alles te doen.

Echt voor ieder wat wils. Super.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

een geweldig hotel

micha.frese, 27-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

bijzonder goed bevallen. zeer goed eten, vriendelijke mensen,

bij aankomst fruit en koekjes op de kamer. receptioniste loopt mee.

veel te doen (vooral voor de kinderen, maar ook voor ons) aparte kinder/familie wellness; voor elk wat wils (kegelbaan, squash, golf simulator, tennis(kanon), wijnproeverij, allerlei wellness mogelijkheden (binnen/buitenbad in de winter), kinderspeelgebeuren) kamer netjes, typisch oostenrijks, ruim. het (autovrije) centrum van seefeld is ca 400m lopen. qua skieen is het beperkt, maar met beginners en/of kleine kinderen prima te doen. maar dit is een gegeven in seefeld. voordeel is dat het nooit druk wordt. erg naar ons zin gehad. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sonnenresidenz Alpenpark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenresidenz Alpenpark in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenresidenz Alpenpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnenresidenz Alpenpark scoort een 8.85 uit 10 op basis van 17 reviews.