Hotel Solstein ****

Solstein
6,7

• Ligging t.o.v. pistes7,9

4 reviews over Hotel Solstein in het Nederlands

prima hotel, maar kans op overboeking !

cul8er, 1-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed ontbijt en diner. Kamers met balkon zijn ruim en netjes. Personeel is vriendelijk. Vooral Conny van de bediening is een schat ! Op loopafstand van het centrum, rustig gelegen. Naar de pistes met auto of skibus die aan het eind van de straat stopt. Minpunt bij aankomst, kamer overboekt voor een nacht. Werden in een kaal appartement geplaatst. Eigenaresse weigerde enige compensatie en legde (onterecht) schuld bij de reisorganisatie..werd vervolgens boos toen wij contact opnamen met hen. Ongelooflijk onprofessioneel en klantonvriendelijk ! Vooral dat ze zo te keer ging tegen ons, terwijl zij zelf die kamer overboekt heeft en 2x de volle prijs heeft ontvangen daarvoor... zelfs een drankje op haar rekening kon er niet vanaf om het goed te maken. Smet op onze vakantie door haar optreden. Vanwege haar gaan wij niet meer naar hotel Solstein!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima hotel, wel sterk verouderde kamers

Eveline, 11-8-2011

Wij zijn in juni een week in dit hotel geweest. De week is ons goed bevallen in dit hotel. Helaas zijn de kamers wel aan een opfrisbeurt toe, erg donkere kamer met oude meubels en vloerbedekking. Badkamer is netjes (gerenoveerd). In de kamer is een apart toilet aanwezig. Het eten is was iedere avond weer erg goed, helaas weinig variatie in het saladebuffet, maar wel alles heel vers. Ontbijt vond ik tegenvallen, weinig broodkeuze en geen roerei of gebakken spek. Renate die ons bediende verdiend een dikke pluim!! Geweldige service, petje af voor deze vrouw! Omgeving erg mooi, centrum is goed aan te lopen vanaf het hotel. Prijs kwaliteit is goed, dit ook omdat het hotel verouderd is. Iets wat een 10 verdiend is de welness, die is helemaal top!
Gereisd met vrienden in juni 2011

Zeer klantvriendelijke familiehotel!

Gerard Heuvelman, 9-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel, ambiance, bediening, eten en gezelligheid. DE ingredienten voor een fijne vakantie. Wij, gezin met 3 kinderen gebruiken dit hotel als uitvalsbasis voor onze skivakantie. SUPER !!! Centrum van het dorpje ligt op 5 minuten afstand lopen. Gezellig dorp met leuke winkels en leuk uitgangscentrum. Restaurants zijn ook goed.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

mevr. M.Steensma, 19-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een kleinschalig 4 sterren familiehotel met veel persoonlijke aandacht voor de gasten. Verzorgde kamers met allemaal een balkon. Gratis gebruik van een badjas en slippers. Het ontbijtbuffet en het 4 gangen diner met keuzemenu zijn voortreffelijk. Eveneens heeft het hotel een wellness centre met o.a.(bio)sauna, turksstoombad, tipidarium, koude grot, 2 rustruimtes waarvan 1 met comfortabele waterbedden, solarium (niet gratis), en massagemogelijkheden (niet gratis).
Gereisd alleenreizend in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Solstein bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solstein in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solstein scoort een 6.67 uit 10 op basis van 4 reviews.