Chalet Montana

Klein maar mega gezellig

Fam Koch, 7-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet montana Seefeld.

We hadden geboekt via een aktie . Toen we aankwamen in Seefeld hebben we even moeten zoeken, maar toen we gevonden hadden zagen we een leuk klein hotel. We werden heel vriendelijk ontvangen. We hadden een kamer op de eerste etage waar we zelfs draadloos internet hadden. Het eten was goed je kon s'morgens kiezen uit 2 hoofdgerechten, eten werd met heel veel zorg en liefde bereid. Ontbijt was goed prijs kwalitiet was erg goed. Het personeel deed erg hun best om het je naar de zin te maken wat ook erg goed lukte omdat het maar kleinschalig is. De eigenaresse kwam altijd persoonlijk een praatje maken. Seefeld is een mooi dorp, en in de omgeving is meer dan genoeg te doen en te zien.

De Geisterwandeling is een aanrader net zo als dat je zeker ook naar Rattenberg moet gaan. Je kunt er overal hele mooie wandelingen maken. Dus al bij al is hotel chalet Montana de moeite waard om een keer te bezoeken als je van klein gezellig en vriendelijk personeel houd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Montana in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Montana scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.