8,6

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes6,9

9 reviews over Hotel Menthof in het Nederlands

Knus en vriendelijk, leuk hotel als doortocht

Guido van Malde, 7-8-2017

We zijn hier met een groep van 6 personen (2 kinderen van 2 en 5, 4 volwassenen. We hadden geboekt via touroperator en er zouden weinig mogelijkheden zijn, dus twee kamers geboekt.

Om 21.30u aangekomen in het hotel, nadat we vlakbij hadden getankt. Ontvangst was heel netjes en toen de eigenaresse zag dat we ook twee kinderen bij ons hadden kregen we een gratis update naar een grotere kamer (touroperator gaf aan dat deze niet beschikbaar waren)

- twee persoonsbed, matras was minder...een beetje doorgezakt.

+ personeel was super aardig

+ ontbijt, er waren ruim voldoende verse producten. We hebben heerlijk ontbeten.

+ kamer was wat ouderwets, maar lekker ruim en door de bouw van het hotel heerlijk rustig (niet van die dunne wandjes)

Gereisd familie in augustus 2017

super hotel!

Wendy, 16-2-2016
    • Ligging t.o.v. pistes6

We komen al enkele jaren in dit hotel. Eerst telkens zomers op de heen of terugweg van Italie. Afgelopen week ook voor de wintersport. Fijne grote familiekamers, aparte badkamer en wc. Het is er schoon en het hotel ligt in een rustig gedeelte van Seefeld. Centrum op loopafstand. De familie Nairz is zeer vriendelijk en moeder kookt geweldig. Elke avond twee keuzemenu's, heerlijke saladebar en goed verzorgd ontbijt. Voor paardenliefhebbers heel leuk, vond er is een manege bij. Het hotel is wat verouderd, maar dat deert ons niet. Onze kinderen worden er op handen gedragen. We komen er zeker weer terug.
    Gereisd familie in februari 2016

Goed middenklasse hotel iets uit het centrum

P. Verbruggen, 17-8-2014

Wij verbleven hier 1 nacht op doorreis naar Italie. De navigatie had moeite om de zijstraat te vinden, maar er staan bordjes die helpen. De kamers zijn een beetje verouderd maar schoon, de badkamer was keurig. Het ontbijt is eenvoudig; koffie/thee en witte broodjes met jam/kaas/worst.
    Gereisd familie in juli 2014

goed hotel menthof

peereboom, 23-8-2012
      • Ligging t.o.v. pistes8

zeer mooi uitzicht, kamers goed, bedden zeer goed, lekker ontbijt, zeer goede service
      Gereisd met partner in augustus 2012

sfeervol, service gericht, kindvriendelijk

fam. van haarlem, 13-1-2012
      • Ligging t.o.v. pistes8

Met ons gezin van 16 personen zijn wij zeer tevreden over hotel Ment hof. Onze vakantie heeft de fam. Nairz verhoogt door hun kindvriendelijkheid, lekker eten en goede gezellige sfeer. Zij hebben een grote bijdrage geleverd aan het slagen van onze vakantie i.v.m. ons 40 jarig huwelijks jubileum.
      Gereisd familie in januari 2012

Prima hotel voor families of grotere groepen.

Gerwin , 6-1-2012
      • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijk familie hotel, leuke mensen.

Zeer behulpzaam. Fantastiche kok.

Kamers ietwat aan de oudere kant.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Gastvrij, prima familiehotel, goed eten

john groenen, 14-2-2010
      • Ligging t.o.v. pistes7

Van 6 tm 13 februari hier geweest.

Gezellig klein, typisch Oostenrijks familie hotel op loopafstand van ski pistes en centrum.

Rustig gelegen en heerlijk eten.

Zowel het ontbijt als diner zijn prima verzorgd !!

Een aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2010

C.Sikking, 12-1-2008
      • Ligging t.o.v. pistes7

Waren van 5-12 jan.2008 in Seedorf in Hotel Menthof. Een prima ligging, m.n. voor langlaufers en wandelaars. Vanaf het station ruim 5 min.lopen. Het ontbijtbuffet en diner erg goed en de prijs- kwaliteitsverhouding erg goed. Geen overdreven luxe, maar precies wat je nodig hebt. Tegen onze gewoonte in zullen we zeker hier nog eens terug komen.Een aanrader!!
      Gereisd met partner in januari 2008

c.sikking, 12-1-2008
      • Ligging t.o.v. pistes7

Zijn van 5-12 januari 2008 in Hotel Menthof geweest. De ligging t.o.v. het centrum is prima: ruim 5 minuten lopen naar het station. Voor langlaufers en wandelaars een prima lokatie. De prijs- kwaliteitsverhouding is uitstekend. Het ontbijtbuffet en diner zijn erg goed en gevarieerd; kortom een aanrader!!
      Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Menthof*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Menthof in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Menthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Menthof scoort een 8.56 uit 10 op basis van 9 reviews.